Avaya Magyarország kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Avaya Magyarország

Már nem félünk a mesterséges intelligenciától

A mesterséges intelligencia (MI) az életünk szinte minden területére belépett: ott van velünk az utakon a navigációban, ha az interneten keresünk vagy vásárolunk valamit, és akkor is, ha ügyet intézünk. Az Avaya felmérése azt mutatja, hogy ötből négy ember észreveszi a mindennapokban az MI alkalmazását, de a férfiak körében még ennél is magasabb az arány.

2022. június 17. 18:27

Hogyan NE veszítsünk el egy ügyfelet 10 nap alatt

Az online ügyintézés és vásárlás során két dolog fontos: minél gyorsabb és minél egyszerűbb legyen. Ebben a technológia hatalmas segítséget nyújt, hiszen a felhőben működő, a vásárlás minden lépését és adatát egy helyen kezelő ügyfélszolgálati rendszerek végig látják és segíteni tudják a teljes folyamatot. Az Avaya azonban ennél is előrébb tekint: nemcsak probléma esetén kell segíteni az ügyfelet, hanem az úgynevezett prediktív, azaz előretekintő funkcióval javaslatokat adhatunk a vásárlónak. Egyelőre azonban a webáruházak ezt a funkciót még nem nagyon használják. 

2022. március 31. 16:23

A vásárlások tizede már online történik

Tavaly a vásárlások egytizedét webáruházakban bonyolítottuk. De miért szeretünk annyira online vásárolni? A válasz látszólag egyszerű: könnyű és kényelmes néhány kattintással kiválasztani és megvenni bármit, ráadásul a közösségi platformokon megjelenő hirdetések szinte észrevétlenül az online áruházakba terelnek minket. Emögött azonban rendkívül okos technológia rejlik: olyan egységes, mesterséges intelligencián alapuló rendszer, amely a hirdetéstől a vásárláson át az ügyfélszolgálatig a vásárlói döntés minden lépését érti, feldolgozza és kezelni tudja – tudtuk meg Gombár Györgytől, az Avaya Magyarország ügyvezetőjétől.

2022. január 16. 10:35

Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja

Itthon is elindította felhőszolgáltatását az Avaya.  A nagyvállalatok közül már Magyarországon is sokan áthelyezték üzleti kommunikációjukat a felhőbe, de most a hazai kis- és középvállalkozásokat is versenyhelyzetbe hozhatja a világ egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs felhője. Az online értékesítésben ugyanis már nem az ár az egyetlen tényező, legalább ilyen fontos szerepe van az ügyfélkiszolgálás minőségének is.

2021. október 15. 19:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.

2024. november 19. 09:54