Djuice kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Djuice
Már füzetet és írószert is lehet adományozni mobilapplikációval
Új adománygyűjtő pontokkal bővült a djuice által fejlesztett ADDODA androidos alkalmazás, amely civil- és segélyszervezetekkel karöltve könnyíti meg az adományozók dolgát. Az új helyszíneken azon diákok részére gyűjtenek, akiknek a legalapvetőbb tanszereket sem tudja megvenni a családja.
Megújított portfólióval és „Brutális nyárral” nyitja a fesztiválszezont a djuice
2012. június 5-én debütált a djuice új portfóliója, amelyben a korábbi feltöltőkártyás ajánlatok helyébe egyedüliként a Control tarifacsomag lépett. A korhatár nélkül elérhető Control időszaki díj mellett kedvező díjszabást és 100 MB-os adatforgalmat kínál a szolgáltató jelenlegi és új ügyfeleinek. Az ajánlatot bemutató kampány zenei aláfestéséről a Soerii & Poolek duó legújabb száma, a „Brutális nyár” gondoskodik.
4,5 tonna banán a visszaváltott mobilokból
A djuice használt mobil begyűjtő akcióját a Fővárosi Állat- és Növénykerttel együttműködésben fejlesztette tovább: minden visszahozott készülék után egy adag banán jutott az Állatkert majmainak. Az akcióval így mind az Állatkert majmai, mind az előfizetők jól jártak, ráadásul a fiatalok a jótékonykodás és a vásárlási kedvezmény mellett automatikusan esélyesek lettek az Arany Banán díjra és az egyéves állatkerti belépő elnyerésére is.
djuice-szal a majmok járnak jól
Kurkászd elő régi telefonodat, mert a djuice készülékcsere akciójában minden visszahozott készülék egy adag banánt ér a Fővárosi Állatkert majmainak!
Adományozz okostelefon segítségével!
A djuice az öt legnagyobb magyarországi segélyszervezettel karöltve egy újszerű mobilalkalmazást indít útjára, amely az adományozni vágyó fiatalok dolgát könnyíti, és a rászoruló emberek életét szépítheti meg. Az új androidos applikáció segít megtalálni a közeli adománygyűjtő-pontokat, és megmutatja, hogy mikor, milyen adományt vesz át az adott segélyszervezet. Az alkalmazás, kérésre a gyűjtőponthoz vezető útvonal megtervezését is elvégzi.
Aki megmondja, hogy hol van, annak myLife pontokat ad a djuice
A djuice útjára indítja a világ legnépszerűbb, helymeghatározáson alapuló közösségi alkalmazással, a Foursquare-el összekötött myLife pontszerzési lehetőségét. Az új megoldással a fiatalok egy buliban, a suliban vagy éppen az uszodában edzés előtt is gyűjthetnek pontot, így mindennapi életük mozzanataival növelhetik az értékes nyereményekhez vezető myLife pontjaik számát.
A djuice az EFOTT főtámogatója a következő három évben
A fiatalok mobilmárkája, a djuice lett a legnagyobb hazai hallgatói fesztivál, az EFOTT főtámogatója.
Telenor-djuice: ideje van a kövek elhányásának és ideje a kövek egybegyűjtésének
A Prédikátor könyvének szellemében cselekszik a Telenor: amikor úgy érezte, hogy a Djuice márkát azzal erősíthetik, hogy önálló cégként tevékenykedik tovább, akkor kiszervezték, most viszont, amikor a Telenorra fér rá némi erősítés a konkurenciaharcban, visszaszervezik.
Három év alatt megkétszerezi előfizetőit a djuice mobilmárka
A Telenor Magyarország 15-26 éves fiataloknak szóló mobilmárkája, a djuice jelenleg 400 ezer előfizetővel rendelkezik, a cél az, hogy három év alatt megduplázzák a számukat.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.