Forbes kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Forbes

A Samsung a világ legjobb munkaadója a Forbes szerint

A Forbes ranglistáján ismét a Samsung nyerte el a „A Világ Legjobb Munkaadója” címet. Az első helyezettnek járó elismerést immár negyedik éve kapja meg a vállalat – a kiemelkedő eredmény tükrözi azt a hatalmas lendületet, amelyet az elektronikai óriás az alkalmazottak támogatásából merített, arra biztatva őket, hogy bátran bontakozzanak ki és fedezzék fel a bennük rejlő tehetséget, lehetőségeket. 

2023. november 29. 20:35

A HR Fest és a Forbes magyar kiadója összeáll

A Forbes magyarországi kiadója részesedést vásárolt a HR Festet szervező cégben, mely immár 7 éve rendezi meg a HR Festet, idén először pedig a Business Festet is megvalósította.

Kulcsszavak: Forbes HR Fest
2022. október 13. 18:59

A Xiaomi 2022-ben felkerült a Forbes „China ESG 50” listájára

A Xiaomi, a világ harmadik legnagyobb mobilgyártója egyike lett a Forbes által megnevezett 50, ESG tekintetében legjobban teljesítő kínai nagyvállalatnak a China ESG 50 listáján. A Forbes a Xiaomi környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás, és a korszerű vállalatirányítás terén elért eredményeit ismerte el a besorolással. A Forbes az ENSZ fenntarthatósági célkitűzéseiben (SDG) megfogalmazott kritériumokat vette figyelembe a lista összeállításakor. 

Kulcsszavak: +céginfó Forbes Xiaomi
2022. augusztus 27. 09:59

Már közel 150 milliárd forint a legsikeresebb cloud alapon működő hazai cégek értéke

Az amerikai The Cloud 100 lista mintájára idén először hazánkban is összegyűjtötték a legsikeresebb felhőtechnológiát használó szolgáltatókat. A hazai összeállításban szereplő cégek összbevétele a lezárt üzleti évük alapján 148,6 milliárd forint volt, ami – bár nem összevethető az évek óta listázott amerikai vállalatokéval –, figyelembe véve a fejlődés ütemét, rövidtávon akár meg is sokszorozódhat. 

2022. május 6. 11:25

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegző 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 15 százalékkal emelkedve, 8,4 milliárd dollárra nőtt, ezzel a Huawei a 79. helyre lépett előre a rangsorban.

2018. május 29. 09:52

A világ 88. legértékesebb márkája a Huawei

A Huawei egyetlen kínai márkaként felkerült a FORBES legértékesebb márkákat összegző 2017-es (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 9 százalékkal emelkedve, 7,3 milliárd dollárra nőtt.  

Kulcsszavak: márka Forbes Huawei
2017. június 7. 10:52

A Microsoft a második legértékesebb vállalat a Forbes szerint

A jó tőzsdei eredményeknek köszönhetően az Apple után a Microsoft bizonyul jelenleg a világ második legértékesebb vállalatának. A Forbes saját listát állított össze.

2014. november 17. 13:24

Bill Gates még mindig a második leggazdagabb a világon

Bár már negyedik éve, hogy Bill Gates nem az első helyen áll a világ milliárdosainak listáján, a második hellyel sem szégyenkezhet. Egy mexikói üzletembernek, Carlos Slim Helunak sokadszor is sikerült beelőznie.

Kulcsszavak: vagyon Forbes Bill Gates
2013. március 4. 17:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell. 

2024. május 22. 14:37