Kreatív kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Kreatív
Elindult a nevezés a Pixel Perfect Awardsra
A Kreatív szaklapot megjelentető Professional Publishing Hungary Kft. és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) októberben jelentette be, hogy közös, digitális fókuszú versenyt hirdet. A PPA a korábbi, a Kreatív Magazin által szervezett Best.net digitális verseny átstrukturált, kibővített változata lesz, így a 2022-es szakmai rangsorokban az új verseny a korábbi Best.nettel azonos pontszámot ér majd. A verseny arculatát a Publicis Groupe Hungary kreatív csapata készítette.
Vodafone: megvannak a Ready pályázat győztesei
Kihirdették a Vodafone Magyarország és a Kreatív közös, „Ready” elnevezésű pályázatának nyerteseit: az üzleti kategória öt alkategóriájában összesen 11, míg az egyéni kategóriában 1 pályamunkát díjaztak. A Ready pályázattal a Vodafone és a Kreatív célja az volt, hogy ösztönözze, és elismerje azokat a vállalkozásokat és magánszemélyeket, akik a legjobban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz. Az üzleti kategória fődíját egy olyan vállalkozás vitte haza, aki egyik napról a másikra alakította át családi turisztikai cégét babakocsi mosodává, míg az egyéni kategória győztese, egy rendkívül nehéz helyzetben is talált célt magának: adománygyűjtő akciót szervezett leukémiás gyermekek részére.
Ilyenek a jövőre felkészült vállalkozások
A Vodafone Business Future Ready Report néven átfogó tanulmányt készített világszerte mintegy 2600 vállalkozás bevonásával, melyben a vállalkozások üzleti ellenállóképességét, valamint a jövőre való felkészültségüket vizsgálták. Az eredmények értelmében a ’jövőre felkészült’ vállalkozások jellemzői közé tartozik, hogy pozitívan állnak a változásokhoz, nyitottak az új technológiákra, átfogó üzleti stratégiával rendelkeznek, rendszeresen tájékozódnak az aktuális tendenciákról és gyorsan reagálnak az új trendekre, kihívásokra. A ’jövőre felkészült’ magyar vállalkozások még szeptember 25-ig nevezhetnek történetükkel a Vodafone Magyarország és a Kreatív közös Ready pályázatára, ahol bemutathatják, hogyan sikerült leküzdeni az elmúlt időszak kihívásait.
Közös pályázatot hirdet a Vodafone és a Kreatív
A Vodafone Magyarország és a Kreatív közös pályázatot hirdet Ready névvel, melynek célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat és magánszemélyeket, akik alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték kihívásaikat– „readyk”, azaz felkészültek, bármit is hoz a holnap. Az értékes tárgyi nyeremények mellett a fődíjas pályázók nagyértékű kurzus-részvétellel és tanácsadással is gazdagodhatnak, a beküldött pályamunkákat mindkét kategóriában neves zsűri értékeli majd.
Kiváló videós tartalmakat készítettek? Nevezzék a versenyre!
Idén is meghirdették a Kreatív szaklap Online Video Award című versenyét! A megmérettetésre nevezhet bármilyen Magyarországon bejegyzett cég vagy magánszemély, illetve bármely magyarországi felsőoktatási intézmény hallgatója.
Meghosszabított nevezési határidő
A Kreatív idén is meghosszabbította a nevezési határidőt, így június 10-ig várja az online publiklát videókat. Küldje el a nevezését legkésőbb 18 óráig!
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.