Marketing Summit kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Marketing Summit
Olimpiai aranyérmesekkel ünnepeltek a marketing és üzleti szféra képviselői
Szeptember 19-én a MÜPA-ban rendezték meg az idei Marketing Summitot, amely rekordszámú, több mint 2000 marketingszakembert és üzleti döntéshozót vonzott. A résztvevők összesen négy teremben követhették nyomon a több mint 150 neves hazai és nemzetközi előadó prezentációit.
Átadták az idei Green Pledge védjegyeket
Idén második alkalommal kerültek átadásra az ÖRT, az MMSZ és a MAKSZ által életre hívott Green Pledge pályázat védjegyei. A reklámszakma környezettudatosságát hangsúlyozó kezdeményezés idei díjazottjai: az Alfa Vienna, az Artificial Group, a Henkel, a K&H, a Kia, a Mastercard, a Mediator, a Neo Interactive, a reNEW Technologies, a SPAR, az Uniomedia, a Well PR és a Yettel. Az elismeréseket szeptember 19-én, a MÜPA-ban megrendezésre került Marketing Summiton vehették át a díjazott cégek képviselői.
A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért utánpótlásprogramja első lépéseként jelképes regisztrációs díj ellenében elérhető Summit Youth jegyekkel várja a 25 év alatti, szakmai felsőoktatásban tanuló hallgatókat az idei Marketing Summiton. Az utánpótlásprogram alapvető célja, hogy a jövő szakmai generációja megismerje az aktuális trendeket, kihívásokat és az arra adandó gyakorlati válaszokat. A Marketing Summit Youth, mint a jövő marketingeseinek csúcstalálkozója pedig végső soron vonzóbbá teheti a hazai márkákat és ügynökségeket is a fiatal tehetségek számára.
Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
A Marketing Summit témái idén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által jegyzett European Marketing Agenda pilléreire épülnek. A szakma elismert hazai és nemzetközi szakértői a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai és AI megoldások eredményes implementációjára is kitérnek majd az eseményen. A Summit Díjátadó Est keretében pedig öt szakmai díj elismeréseit adják át majd a reggeltől késő estig tartó rendezvényen, amelyet szeptember 19-én, a MÜPA-ban tartanak.
A skizofrén marketing korszaka
Bejelentették az idei Marketing Summit témáit, amely ezúttal nagyrészt az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által összeállított European Marketing Agenda pilléreire épül, így terítékre kerülnek a márkamenedzsment, a marketingtaktika, a digitalizáció, valamint az AI alkalmazásának fő kérdései. Az európai szintű felmérés eredményein túl, egy több mint 30 meghatározó hazai marketing és kommunikációs szakemberből álló programalkotó grémium véleménye is támogatta az idei program összeállítását.
Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
Meghatározó márkákkal együttműködve, elismert hazai és nemzetközi előadókkal, két nagy arénában, több mint 1000 marketingkommunikációs és üzleti döntéshozót, valamint szakembert vár idén a Marketing Summit szeptember 14-én a budapesti Várkert Bazárban. A csúcstalálkozó fókuszában a mesterséges intelligencia térhódítása, digitális és technológiai megoldások, az emberi kreativitás fontossága, valamint üzleti és szakmai trendek állnak.
Válságban is megkerülhetetlen lesz a marketing!
Szeptember 15-én, múlt hét csütörtökön exkluzív körülmények között, széleskörű programmal szervezték meg az idei Marketing Summitot a Várkert Bazárban, ahol soha ennyi szakember nem gyűlt még össze a rendezvény több mint 30 éves fennállása alatt. A nagyszabású üzleti és szakmai esemény lehetőséget teremtett arra, hogy a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a partnerei, valamint a teljes szakmai közösség együttesen álljon ki a marketing értékteremtő szerepei mellett, hiszen a marketing nélkülözhetetlen a gazdasági, társadalmi és környezeti kihívások kezelésében.
Bemutatták a marketing gazdaságot motorizáló szerepeit
A támogató és együttműködő partnerek páratlan összefogásának köszönhetően igazi szakmai csúcstalálkozó volt az idei Marketing Summit, ahol közel 100 előadó közreműködésével mutatták be a marketing gazdaságot motorizáló szerepeit. Az eseményt több mint 500 szakember részvételével múlt hét csütörtökön, szeptember 16-án szervezték a festői szépségű Haris Parkban. A marketing gazdaságot átszövő szerepein túl az eseményen posztumusz életműdíjat kapott Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alapító tagja, valamint idén is átadták a TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozók elismeréseit, és a Városmarketing díjakat is.
Fókuszban a marketing és márkák új lehetőségei
Gazdasági kilátások és a marketing szerepe, fogyasztói és ügyfélélmény kihívások, Post-Covid marketingmegoldások, a digitális marketing legaktuálisabb kihívásai, valamint a jövő marketingkészségei. Többek között ezeket a témaköröket hozta felszínre az idei Marketing Summit három programalkotó eseménye, amelyen összesen hat iparág közel 40 szakembere vett részt. Az idei Marketing Summit szeptember 16-án exkluzív helyszínen, a budai Haris Parkban ezekre a kérdésekre is megadja majd a választ. Sőt, a Summit PLAY videós platformról számos extra tartalom is letölthető lesz az eseményt követően.
Történelmet írt a Marketing Summit
Az együttműködő partnerek páratlan összefogásának köszönhetően idén is létrejöhetett az ősz meghatározó marketingszakmai csúcstalálkozója, a Marketing Summit. Az eseményt múlt hét csütörtökön, szeptember 17-én szervezték az Akvárium Klubban. A várva várt szakmai találkozási lehetőségen túl a Marketing Summiton adták át a TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozók elismerését, illetve az idei Városmarketing díjakat is.
Cikkgyűjtő
További híreink
December 15. éjfélig lehet nevezni Az Év Honlapja pályázatra!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Megvannak az idei év legjobb webshopjai
Ismét megrendezték az Év Webshopja Konferenciát és Versenyt, ahol a díjátadó gála mellett a szakma legjobbjai tartottak előadásokat a rekordszámú résztvevőnek. Az idei nyertesek között megtalálható nyomdai szolgáltatásokat kínáló, egyedi ajándékokat készítő, állategészségügyi és kozmetikai termékeket árusító webshop is.