SELECT Partner Program kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: SELECT Partner Program
A Fujitsu gyorsítja az értékesítési partnerek digitalizációs projektjeit
A Fujitsu 3 millió eurót fektet SELECT Partner Programjába, hogy segítse értékesítési partnereit a digitalizáció komplexitásában eligazodni kívánó ügyfelek jobb kiszolgálásában. A programfejlesztések között szerepelnek új felhasználóbarát eszközök, továbbfejlesztett engedmények, és szélesebb körű hozzáférés biztosítása a partnereknek a Fujitsu fontos transzformációs képességeihez.
A Fujitsu új platformmal ösztönzi a partneri együttműködést
A Fujitsu bemutatta SELECT Partner Programja fejlődésének következő lépését: az Ecosystem Platformot. A partnerek adatvezérelt korszakban való boldogulását segítő platform olyan dinamikus teret bocsát rendelkezésre, ahol az ügyfelek meglévő és új partnerekkel együttműködve innovációkat hozhatnak létre és új üzleti értéket teremthetnek. A platform funkcióival a partnerek többféle szinten léphetnek interakcióba: népszerűsíthetik saját értéknövelt megoldásaikat és innovációikat vagy „kihívásokat” hirdethetnek meg a partneri együttműködésben lebonyolítandó, új ügyfélprojektekhez.
A Fujitsu a COVID-19 világjárvány alatt kiemelten támogatja SELECT partnereit
A Fujitsu bemutatta a SELECT viszonteladó partnereknek a COVID-19 világjárvány idején kínált célzott ösztönzőket és továbbfejlesztett támogatási konstrukciókat. Az intézkedések között a viszonteladóktól vásárló végfelhasználó ügyfeleknek nyújtott cashflow-megoldások és a SELECT partnerek számára elérhető vonzó kedvezmények szerepelnek.
Ismét bajnoki státuszt szerzett a Fujitsu
A Fujitsu SELECT Partner Program ismét a „bajnokok” szegmensében kapott helyet a legújabb Canalys Leadership Matrix* szerint – ami arról tanúskodik, hogy a Fujitsu változatlanul az egyik legkedveltebb együttműködő partner a viszonteladók körében. A viszonteladói piacra szakosodott Canalys elemzőcég immár harmadik éve sorolja a Fujitsut a bajnokok szegmensébe – elismerve az általa nyújtott műszaki támogatás színvonalát és a vele folytatott együttműködés gördülékenységét.
„Champion” besorolást kapott a Fujitsu
A Fujitsu SELECT Partner Programja immár másodszor is a „Champion” kategóriában végzett a viszonteladói csatornát vizsgáló piacvezető elemzőcég, a Canalys értékelésében. A rangos elismerés odaítélésekor a Canalys tapasztalt elemzői a szállítói összehasonlításban szerzett magas pontszám mellett a viszonteladói program kiváló stratégiáját, befektetéseit és végrehajtását is figyelembe vették.
A Fujitsu díjazta legkiválóbb hazai partnereit a SELECT Partner Program keretében
A Fujitsu átadta legkiválóbb hazai üzleti partnereinek a SELECT Partner díjakat. Az idei Fujitsu Day alkalmából a színes program mellett a vendégek egy díjátadó gálán is részt vehettek, ahol a magyarországi Fujitsu szervezet értékeli partnerei és disztribútorai egész éves munkáját.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.