SentiOne kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: SentiOne
Ezek a brandek nyerték meg az internetezőket tavaly
A 2020-as évben az autómárkák mozgatták meg legjobban az online közösséget, szépségápolás kapcsán a fórumokon történt a legtöbb bejegyzés, a koronavírus hozta korlátozások miatt pedig megnövekedett az internetes párbeszéd az élelmiszerboltok körül. A magyar online közönség véleményét mérő Social Index 6 kategóriában, 338 márka kapcsán kutatta az internetezők véleményét. A SentiOne adatelemzésének alapját a 2020-as online említések mennyisége mellett azok minősége, és a kommentek érzelmi töltete adta.
Közel 400 millió forintos bevétellel zárta a tavalyi évet a SentiOne
Rekord évet írt 2020-ban a SentiOne, a világ egyik vezető online listening és AI ügyfélszolgálat automatizálási platformja, a tavalyi 70 százalékos növekedésével közel 400 millió forintnak megfelelő árbevételt ért el globálisan. A Magyarországon 2015 óta jelen lévő nemzetközi cég az elmúlt évben itthon több mint harmadával növelte ügyfélkörét, bevételei pedig 55 százalékkal nőttek. A SentiOne nem csak a kommentek, említések számát, de a hozzájuk kapcsolódó érzelmi töltetet is elemzi, így a brandek átfogó képet kaphatnak arról, mit gondol róluk az internet.
A Z és az Y generáció számára a Facebook a munkaerőpiaci iránytű
Leginkább a Facebookon találhat a munkavállalással és a munkaerőpiaccal kapcsolatos információkat a Z és Y generáció – derül ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) és a SentiOne közös kutatásából. Az őket csábító vállalatoknak mindenképpen fel kell készülniük arra, hogy vonzó céges közösséget építsenek fel, ugyanis a korosztály számára ez a jó munkahely egyik legfontosabb ismérve. Körükben ugyan népszerűek a nagyvállalatok, sokuknak egyáltalán nem lenne ellenére egy startupnál kezdeni a karriert.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.