dentsu kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: dentsu
Globálisan 4,6 százalékkal bővülhet jövőre a reklámpiac
A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 752,8 milliárd dollárt, ami 4,6 százalékos bővülést jelent az előző évi 719,8 milliárd dollárral szemben – áll a dentsu globális kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ közel 60 országára kiterjedő előrejelzésében. A hazai reklámpiac növekedési üteme akár a duplája is lehet a világátlagnak.
Ukrán gyermekeket segít a dentsu részvételével fejlesztett mobilapplikáció
A Dentsu csoport az Apart of ME brit mentálhigiénés szervezettel együttműködve létrehozta a „Nadiya – A Quest for a Safer Place” alkalmazást, amely az ukrán háború elől menekülő, traumatizált gyerekek és szüleik számára kínál segítséget traumáik feldolgozásában. Magyar részről a Dentsu Creative Experience Design (XD) csapata az alkalmazás funkcionális és narratív koncepciójának kidolgozásával vett részt a projektben.
Vezetőváltás a dentsu Hungary élén
2023. február 1-jétől Turóczi András váltja Novák Pétert a dentsu Hungary vezérigazgatói posztján. Az új vezető, aki több mint két évtizede dolgozik a cégcsoportnál, immár 15 éve lát el különböző vezetői feladatokat, mostani kinevezéséig a dentsu médiatevékenységét irányította.
A Dentsu újabb jelentős lépést tett a teljes karbonsemlegesség felé
A dentsu globális ügynökségi hálózat a közelmúltban bejelentette, hogy vállalatainak működéséhez kapcsolódó közvetlen és közvetett (Scope 1 és Scope 2) karbonkibocsátás tekintetében nettó karbonsemlegessé vált. Mindez pedig csupán egy eleme a Dentsu fenntarthatósági törekvéseinek, szélesebb tekintetben a Dentsu Social Impact stratégiájának.
A dentsu bemutatta a 2023-as év 10 fő médiatrendjét
A dentsu globális kommunikációs ügynökségi hálózat immár második éve teszi közzé elemzését a következő évre várható médiatrendekről. A „Change and Opportunity” címet viselő kiadvány, amelynek összeállításában a dentsu médiaügynökségeinek, a Carat, a dentsuX, illetve az iProspect cégeknek a szakemberei vettek részt a világ minden tájáról, tíz fő médiaipari trendet vizsgál, amelyek három átfogó kategória: a tartalom, a kereskedelem és a közösség alapján csoportosíthatók.
A virtuális világ és a klímaválság formálja a márkaépítés idei fő kreatív trendjeit
A dentsu globális kommunikációs ügynökségi hálózat „New Worlds Order” címmel tette közzé 2022-es jelentését az idei évre várható kreatív trendekről.
A márkáknak a kereskedelemre, a kultúrára és a közösségekre meghatározó hatásuk van, ezért is fontos annak előrejelzése, hogy mely fő témák milyen irányban befolyásolhatják azok megjelenési lehetőségeit.
Cikkgyűjtő
További híreink
Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói
Tizenegyedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal hazánk legnépszerűbb munkáltatóit. A magyar munkavállalók véleménye szerint idén a LEGO a legvonzóbb hazai munkáltató, a BT (British Telecommunications) lett a második, a harmadik helyen pedig a Mercedes-Benz végzett.
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
A CEU Határtalan Tudás előadássorozatán részt vett kiváló magyar tudósok előadásaiból tanulhatnak a középiskolások a CEU digitális oktatási platformján. Ürge-Vorsatz Diana, Barabási Albert-László, Spiró György, Pléh Csaba, Falus András, Csaba László, Bányai Éva. Csak néhány név azok közül, akik előadásait a középiskolai pedagógusok segítségül hívhatják a tanítás során a tananyag kiegészítéséhez.