dentsu kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: dentsu
![](/download/viewattach/155581/1/40/1861415-1776759498.jpg)
Globálisan 4,6 százalékkal bővülhet jövőre a reklámpiac
A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 752,8 milliárd dollárt, ami 4,6 százalékos bővülést jelent az előző évi 719,8 milliárd dollárral szemben – áll a dentsu globális kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ közel 60 országára kiterjedő előrejelzésében. A hazai reklámpiac növekedési üteme akár a duplája is lehet a világátlagnak.
![](/download/viewattach/152010/1/40/1762673-2131643843.jpg)
Ukrán gyermekeket segít a dentsu részvételével fejlesztett mobilapplikáció
A Dentsu csoport az Apart of ME brit mentálhigiénés szervezettel együttműködve létrehozta a „Nadiya – A Quest for a Safer Place” alkalmazást, amely az ukrán háború elől menekülő, traumatizált gyerekek és szüleik számára kínál segítséget traumáik feldolgozásában. Magyar részről a Dentsu Creative Experience Design (XD) csapata az alkalmazás funkcionális és narratív koncepciójának kidolgozásával vett részt a projektben.
![](/download/viewattach/151370/1/40/1744080-1495841930.jpg)
Vezetőváltás a dentsu Hungary élén
2023. február 1-jétől Turóczi András váltja Novák Pétert a dentsu Hungary vezérigazgatói posztján. Az új vezető, aki több mint két évtizede dolgozik a cégcsoportnál, immár 15 éve lát el különböző vezetői feladatokat, mostani kinevezéséig a dentsu médiatevékenységét irányította.
![](/download/viewattach/151132/1/40/1737717-1788480004.jpg)
A Dentsu újabb jelentős lépést tett a teljes karbonsemlegesség felé
A dentsu globális ügynökségi hálózat a közelmúltban bejelentette, hogy vállalatainak működéséhez kapcsolódó közvetlen és közvetett (Scope 1 és Scope 2) karbonkibocsátás tekintetében nettó karbonsemlegessé vált. Mindez pedig csupán egy eleme a Dentsu fenntarthatósági törekvéseinek, szélesebb tekintetben a Dentsu Social Impact stratégiájának.
![](/download/viewattach/150592/1/40/1722682-1903910827.jpg)
A dentsu bemutatta a 2023-as év 10 fő médiatrendjét
A dentsu globális kommunikációs ügynökségi hálózat immár második éve teszi közzé elemzését a következő évre várható médiatrendekről. A „Change and Opportunity” címet viselő kiadvány, amelynek összeállításában a dentsu médiaügynökségeinek, a Carat, a dentsuX, illetve az iProspect cégeknek a szakemberei vettek részt a világ minden tájáról, tíz fő médiaipari trendet vizsgál, amelyek három átfogó kategória: a tartalom, a kereskedelem és a közösség alapján csoportosíthatók.
![](/download/viewattach/147922/1/40/1649476-657224355.jpg)
A virtuális világ és a klímaválság formálja a márkaépítés idei fő kreatív trendjeit
A dentsu globális kommunikációs ügynökségi hálózat „New Worlds Order” címmel tette közzé 2022-es jelentését az idei évre várható kreatív trendekről.
A márkáknak a kereskedelemre, a kultúrára és a közösségekre meghatározó hatásuk van, ezért is fontos annak előrejelzése, hogy mely fő témák milyen irányban befolyásolhatják azok megjelenési lehetőségeit.
Cikkgyűjtő
További híreink
A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?
A hibás CrowdStrike-frissítés okozta széleskörű informatikai leállások előtérbe helyezték a szoftverfrissítések kérdését. Frissítsünk vagy inkább ne? Az ESET kiberbiztonsági szakértői most elmondják, miért fontosak a hibajavítások, és miért nem jó megoldás, ha ezeket elmulasztjuk.
Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY
A fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalkozókra is reflektorfényt irányít az EY Az Év Üzletembere Program. A független bírálóbizottság első alkalommal osztja ki idén az EY Fenntarthatóságért Különdíjat, hogy kiemelje azokat, akik környezetbarát, társadalmilag hasznos és emberközpontú társaságok tulajdonosai és vezetői.