merchandising kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: merchandising
Örökre megváltozhat, hogyan rajongunk a sztárokért
Minden rajongó számára fontos, hogy valahogyan kapcsolódhasson bálványozott kedvencéhez, ezt emeli új szintre egy magyar tulajdonosi körrel alapított amerikai startup cég. A Benefit Barcode Inc. innovációjának köszönhetően a hírességek exkluzív előnyöket biztosíthatnak közönségüknek vásárlásaik során virtuális és kiterjesztett valóság típusú merchandising termékekkel. A szolgáltatás igazi értékét az adja, hogy a különböző szolgáltatási szinteken biztosított virtualmerch-ökhöz a sztárok különböző felajánlásokat tesznek. Az alkotók eközben újabb nagy ugrásra készülnek: meghódítják az NFT-k világát is.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.