viselhető okoseszköz kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: viselhető okoseszköz
Okoseszközöket jelent be a Huawei
A Huawei világszerte uralja a viselhető okoseszközök piacát a leszállított mennyiség alapján az IDC független piackutató cég legfrissebb jelentése* szerint. A vezető pozíciót tovább erősítheti a gyártó közelgő, szeptemberi nagyszabású nemzetközi termékbemutatója, ahol számos innovatív okoseszközzel jelentkezik. A Huawei ráadásul már előrendelést is hirdetett a magyar piacon az újonnan érkező okosórájára, kedvezményt és ráadás fülhallgatót is ad az új készülék mellé szeptember 19. és szeptember 30. között.
Új mérföldkő az egészségfigyelésben
A Huawei bemutatta átfogó digitális egészség- és fitnesztechnológiai rendszerét, a HUAWEI TruSense-t, amely jelentős előrelépést képviselhet a pontos és fejlett egészségfigyelés terén. A rendszer több mint hatvan egészségügyi mutatót mér, az adatokat pedig egy algoritmus elemzi, amely kiértékeli a felhasználó jóllétét és stresszszintjét – segítve a felhasználókat abban, hogy figyelemmel kísérhessék fizikai és mentális egészségüket egyaránt.
Az egészséges életmód hasznos társai lehetnek az okoseszközök
Az újévi fogadalmak több mint kétharmada az egészségtudatos életmódhoz kapcsolódik, legyen szó több testmozgásról, vagy az étkezési szokások átalakításáról. A kezdeti lelkesedés ugyanakkor gyakran csak egy bő hónapig tart – ilyenkor hasznos társak lehetnek a motiváció fenntartásában az okosórák, olyannyira, hogy egy közelmúltban készült kutatás szerint ezek az eszközök nemcsak a testmozgásban ösztönözhetnek, hanem támogathatnak minket pozitív egészségügyi változások elérésében is, például a vérnyomás és a koleszterinszint csökkentésében.
Okoskarkötővel a finom eleganciáért
Ha egy eszköz neve elé odatesszük, hogy “okos”, rögtön mindenki azt hiszi, hogy egy apró kütyüről van szó, amibe rengeteg hasznos, vagy annak ítélt funkciót sűrítettek bele.
Egyre jobban terjed a viselhető technológia az egészségügyben
Az okosórák és a viselhető orvosi eszközök segítségével napi 24 órában nyomon követhetjük egészségügyi állapotunkat. Az új fejlesztések lehetővé teszik a véroxigénszinttel, pitvarfibrillációval kapcsolatos figyelmeztetéseket, sőt az automatikus gyógyszeradagolást is. Fontos azonban az eszközök és az általuk generált adatok maximális védelme, a műszerek mérési pontosságának növelése és az orvosok szkepticizmusának legyőzése – állapítja meg a Deloitte legfrissebb tanulmánya.
Tarolnak a viselhető okoseszközök a pandémia hatására
Egyre többen fordulnának okosórák által mért adatok alapján orvoshoz, az eszközök alvást és pulzust monitorozó funkcióival pedig akár az influenzás megbetegedés, sőt a Covid-19 fertőzés is előre jelezhető – hangzott el a Huawei Technologies Hungary az Okoseszközök szerepe az egészségprevencióban és a sportban* című szakmai kerekasztal-beszélgetésén.
Kutatás: Nem csak fizikai, de mentális egészségünk is romlott a karantén alatt
A magyarok több mint fele úgy érzi, mindenképpen változtatna a pandémia és a korlátozások mentális és fizikai állapotukra gyakorolt negatív hatásain – derült ki derült ki a Huawei Technologies és az IPSOS által végzett online felmérésből.
Az OPPO bejelentette hivatalos indulását Magyarországon
Az OPPO okoseszköz világmárka bejelentette, hogy az európai terjeszkedés újabb lépéseként megkezdi hivatalos működését Magyarországon, valamint ezzel egyidőben a szlovák és a cseh piacokon. A globális mobilkommunikációs-ipar meghatározó szerepelőjének készülékei júliustól válnak elérhetővé a legnagyobb magyarországi távközlési szolgáltatók és a vezető kereskedelmi hálózatok kínálatában.
Sokszor banális hibák miatt nem működnek megfelelően az okoseszközök
Nincs letöltve a megfelelő applikáció, nincs bekapcsolva a Bluetooth, tetoválás van a csuklón – ilyen és ehhez hasonló, sokszor banális okok miatt nem működnek megfelelően a magyarok körében is egyre népszerűbb viselhető okoseszközök. Miközben a felhasználók kifejezetten az alapján vásárolnak ilyen eszközöket, hogy az könnyen összekapcsolható legyen már meglévő okostelefonjukkal, a legtöbb probléma éppen az eszközök párosítása kapcsán jelentkezik. A Huawei Technologies Hungary szervizcsapata összegyűjtötte azokat a leggyakoribb hibákat és panaszokat, amivel felkeresik őket a felhasználók, ha elakadnak okostelefonjuk és viselhető okoseszközeik használata során.
A vállalat regionális piacvezető lett az okosórák szegmensében 2020 utolsó negyedévében
Több mint 50 százalékkal több viselhető okoseszközt szállított le világszerte a Huawei Technologies 2020-ban az egy évvel korábbihoz képest, amely nemcsak a vállalat, hanem a teljes globális piaci szegmens történetének legnagyobb növekedése is. Az IDC (Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker) jelentése szerint 2020 utolsó negyedévében a közép-kelet-európai, balti és skandináv régióban a Huawei az okosórák piacának élére ugrott. A vállalat Magyarországon a viselhető okoseszközök piacán megduplázta, a vezeték nélküli fülhallgatók területén pedig megháromszorozta eladásait a tavalyi év egészét tekintve.
Tovább nőtt az érdeklődés a viselhető okoseszközök iránt a HONOR adatai szerint
Egy közelmúltban végzett kutatás* szerint az európaiak 41 százaléka rendelkezik okosórával vagy okoskarkötővel, közülük további 43 százalék használja az eszközt mindennapos sportoláshoz. Az igény a viselhető eszközök iránt Magyarországon és a közép-kelet európai régióban is nő, amit a Honor értékesítési adatai is alátámasztanak.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.