Keresés
Találatok
Találatok a következő kifejezésre: piackutat
A keresésnek 946 találata van.
Így változtak az online vásárlási szokások
2022. január 31. 16:28Jócskán eltérnek a magyarok vásárlási szokásai, ha nem műszaki eszközt, hanem élelmiszert, drogériai terméket vagy háztartási cikket rendelnek az internetről. Itthon és a világban az FMCG termékek online értékesítése az e-kereskedelem egyik leggyorsabban fejlődő területe. A GKI Digital piackutató cég hazai felhasználók körében készült Online Retail Big Picture* című, a mintegy 3,5 millió hazai internetezői sokaságra reprezentatív felmérése a szegmens számos jellegzetességét fedte fel.
Keresik a 2022-es év célgépeit
2022. január 20. 15:03Idén második alkalommal rendezik meg az ország legnagyobb ipari célgép versenyét, amelyre az egészen egyszerű géptől a korszerű technológiákon át az Ipar 4.0 szempontjainak megfelelő célgépekkel is várják a nevezéseket. A szakmai zsűri értékelése alapján a 6 kategória első helyezettjei előtt értékes lehetőségek nyílnak és nívós díjat vehetnek át a Gépész Szalonban 2022. május 31-én, a Magyar Ipari Célgép Nagydíj eredményhirdetőjén.
2021 harmadik negyedévében az OPPO Európában 45 százalékos éves növekedést ért el
2021. december 8. 12:29A Canalys* piackutató adatai szerint 2021 harmadik negyedévében az OPPO növekedés tekintetében minden versenytársat maga mögé utasított a közép- és kelet-európai régióban, az olyan fontos piacokon is mint például Románia (+130% év/év), Törökország +60% (év/év), vagy Lengyelország (+44%/év). Az összességében 45 százalékos éves növekedés rávilágít az OPPO egyre nagyobb népszerűségére a régióban, illetve hozzájárult ahhoz, hogy a márka megszilárdítsa pozícióját Európa negyedik legnagyobb okostelefon-gyártójaként.
Pályázat a magyar e-kereskedelem helyzetét felmérő kutatás lefolytatására
2021. november 27. 13:11A Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) meghirdette a magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására felhívó pályázatát, amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről, megalapozza azt a stratégiát és kijelölje azokat az irányokat, amelyek a hazai kereskedelem digitális felzárkóztatását célozzák. A DKSZ alapító partnerei között van az Adevinta Hungary, a Google, az IVSZ, a DHL, a Mastercard, a Growww Digital és a Webshippy. A szövetség létrehozásának célja a magyar digitális kereskedelem helyzetének előmozdítása, ezt a munkát segíti a tervezett kutatás.
Kiváló ötletekkel indult az ország egyik leginnovatívabb startup versenye
2021. november 24. 11:16Lezárult az országos Ideathon 4.0 by K&H verseny első fordulója: a hétvégén volt az első győri megmérettetés, amelyen a FoxToy gyerekjátékok cseréjét IT logisztikai módon támogató platformjának pályázata lett a befutó. Az Ideathon 4.0 by K&H célja, hogy a csapatok az innovációra és a fenntarthatóságra fókuszáló bankoláson túli szolgáltatásokra tegyenek javaslatokat.
22 országban vizsgálta az 5G és az üzleti sikeresség összefüggését az Ericsson
2021. november 15. 11:10Az 5G bevezetésében élen járó mobilszolgáltatókhoz háromszor nagyobb eséllyel maradnak hűségesek a fel-használók, és kétszer akkora eséllyel tudják növelni elő átlagos bevételüket, mint a legújabb hálózati technológia terén lemaradó versenytársak – derül ki az Ericsson nagyszabású piackutatásából. A tanulmány megállapítja: míg az 4G korszakában stagnált a szolgáltatók bevétele, az 5G proaktív használatával felgyorsítható a növekedés.
Nem utópia: ügyfélszolgálat helyett e-aláírás mobilon
2021. november 11. 12:38Az előrejelzések szerint évente átlagosan negyedével bővül majd a következő időszakban az e-aláírást támogató megoldások piaca. A fejlődésnek komoly lökést adtak a COVID-járvány által kikényszerített változások és az otthoni munkavégzésre történő tömeges átállás. Mindemellett – és a járványtól függetlenül is – általánosan erősödik a személyes találkozó nélküli ügyintézés igénye, amely ugyancsak hozzájárul az elektronikus aláírás terjedéséhez.
Még nagyobb képernyőt, tudatosan
2021. november 3. 19:43A Samsung legfrissebb hazai kutatásából kiderül, a televízió újra egyre nagyobb szerepet játszik a felhasználók életében. A megkérdezettek közel fele (47%) nézett rendszeresen filmeket az elmúlt másfél évben, és ehhez jellemzően minél nagyobb képernyőt választott. A bevásárlókosarakba került készülékek harmada már 2020-ban is legalább 43 colos volt, ez a trend az otthon töltött idő alatt vásárolt TV-k esetében is megfigyelhető, ugyanakkor a vírushelyzet okozta nehézségek magasabb fokú tudatosságra is ösztönözték a magyar felhasználókat. A választásnál továbbra is fontos szempont, hogy a készülékeken elérhetők legyenek a különféle okos funkciók.
A munkavállalók magányosak, elszigeteltek és úgy érzik, elvesztették az irányítást
2021. október 27. 17:02Az Oracle és a Workplace Intelligence HR-kutató és tanácsadó cég új tanulmánya szerint az emberek a robotokhoz fordulnak karrierfejlesztési iránymutatásért, miután a COVID-19 járvány miatt magányosnak és a saját életükben is kívülállónak érzik magukat. A 13 ország több mint 14 600 alkalmazottja, menedzsere, HR-vezetője és C-szintű vezetője körében végzett tanulmány szerint az emberek szerte a világon úgy érzik, hogy megrekedtek személyes és szakmai életükben, de készen állnak arra, hogy visszaszerezzék az irányítást jövőjük felett.
Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja
2021. október 15. 19:21Itthon is elindította felhőszolgáltatását az Avaya. A nagyvállalatok közül már Magyarországon is sokan áthelyezték üzleti kommunikációjukat a felhőbe, de most a hazai kis- és középvállalkozásokat is versenyhelyzetbe hozhatja a világ egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs felhője. Az online értékesítésben ugyanis már nem az ár az egyetlen tényező, legalább ilyen fontos szerepe van az ügyfélkiszolgálás minőségének is.