Nőtt a Google+ népszerűsége
A Google közösségi oldala egyre kedveltebb a felhasználók körében. Az elmúlt hónapokban jelentősen növekedett a szolgáltatás népszerűsége, 37%-os emelkedést ért el.
Kedden hozta nyilvánosságra a vállalat, hogy Google+ szolgáltatásuk egyre jobban elnyeri a felhasználók szimpátiáját. Május óta 37%-kal nőtt a használati arány. Míg akkor még csak 190 millióan látogatták az oldalt havonta, addig ez a szám mostanra 300 millióra duzzadt.
Vic Gundotra, a Google közösségi média vezetője elmondta, hogy az elmúlt egy hónapban 540 millió olyan Google+ felhasználó volt, aki használta a vállalat valamely szolgáltatását. Ez a szám májusban 390 millió volt.
A San Franciscó-i sajtóeseményen az is kiderült, hogy hetente több mint 1,5 millió képet töltenek fel a Google-ön keresztül, ami folyamatosan növekszik, ám az nem világos, mennyi ezek közül, ami a közösségi hálóra is felkerül.
A GlobalWebIndex adatai szerint a Google+ már a Twittert is túlszárnyalta, így már a Facebook mögött áll a sorban 359 millió havi aktív felhasználóval. Így tehát jelenleg a Facebook után második helyen áll, harmadik pedig LinkedIn. A növekedés ellenére a Google-nek továbbra sem célja, hogy a legnagyobb közösségi hálózat legyen.
Forrás: Businessinsider.com
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 250 millióan a LinkedInen
- Jó fogyasztószer a közösségi média
- Az első ejtőernyős ugrásra emlékezik a Google
- Hiba a Facebookon
- Rekordszámú Lumia eladás a Nokia háza táján
- Megjelent a Google Media Tools
- Többé nem rejthetjük el magunkat a Facebook keresőből
- Lesújtott a Pingvin algoritmus
- 2017-re 5 milliárd mobiltulajdonos lesz
- Csapdák növekedés nélkül?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.