Mindent az ügyfelekért

2000. szeptember 14. 20:22
Cégen belül próbálta ki elsőként a Revolution az amerikai Goldmine Software magyar piacra szánt CRM-alkalmazását, a Goldmine 5.0 ügyfélkezelő rendszert.
A piaci kínálatból történt választásukat elsősorban a már sok hazai vállalatnál installált Iroda++ szoftverükhöz való egyszerű illeszthetőség indokolta. A szoftvert alkalmazva várhatóan mind az értékesítés, mind a támogatás, mind a marketing területén mérhető eredmények produkálhatók, hiszen többek között az ügyfelek megkeresésének folyamata s az ezt követő teendők is jelentős mértékben automatizálhatók. A Goldmine-nal az árbevétel kalkulációja is elkészíthető.

A CRM-szoftver két fő irányból közelíti meg az ügyfélkapcsolat-kezelést. Az ügyféloldalon követhető, a cégen belül melyik részlegen milyen őt érintő esemény történt, mi várható, milyen egyéb, vele összefüggő teendők jelentkeznek. A munkatársak irányából pedig bármikor, napi szinten ellenőrizhető, kinek milyen teljesített és elmaradt feladatai vannak, naponta hány kontaktot létesített, mennyit telefonált, hány kiszállása volt, hány órát dolgozott a gépen, mennyi számlázható szolgáltatást adott el stb., amely az adott területen dolgozók munkájának mérési alapját képezheti. A CRM-szoftverek e képviselőjének másik nagy előnye a programban - intelligens kézikönyv formájában - létrehozható tudásbázis, amelyben az egyes, gyakran felmerülő ügyfélproblémák rögzíthetők, s így maradandóvá válhat az egyes részlegeknél felhalmozódó tudásanyag, és többek között a rendszeres ügyfélkérdések megválaszolása is egyszerűbbé tehető. A bevezetés alatt, mint saját tapasztalatuk is bizonyítja, a szoftvert, hogy maximálisan kihasználhatók legyenek a benne rejlő lehetőségek, az adott céghez kell igazítani, aminek költsége megközelítőleg egy 10 felhasználós változat árának felel meg.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50