Az integrált rendszerek irányába tart a nemzetközi M2M piac
Saját fejlesztésű hardvereit és az integrált szolgáltatási rendszerét mutatta be a MOHAnet Mobilsystems Zrt. a barcelonai Mobil Világkonferencián, ahol a szolgáltatásfejlesztésre és a rendszerintegrációra helyezték a hangsúlyt a globális kommunikációs cégek. A március eleji rendezvényen a Nemzeti Befektetési Ügynökség jóvoltából vehetett részt a magyar cég, s láthatóan nagy érdeklődés övezte a vállalat standját.
Ebben az évben a szolgáltatásfejlesztésre és a rendszerintegrációra helyezték a hangsúlyt a globális kommunikációs cégek, és kevésbé domináltak a technikai újdonságokról szóló bejelentések – szakítva a megelőző évek trendjével. A vállalatok szerteágazó portfólióján túl e rendszerek szemléltetésére egy különálló teret is létrehoztak a szervezők "Innovációs Város" elnevezéssel, ahol a mobilhálózaton kapcsolódó termékek és szolgáltatások komplexitását szemléltették.
"Egyértelmű az M2M és az IoT (Internet of Things) rendkívül határozott előretörése, ami kedvező lehet a MOHAnet nemzetközi törekvései tekintetében. Cégünk megalakulásától fogva töretlenül hisz az intelligens hálózatokban, ezért irányult valamennyi fejlesztésünk az összetett igényeket egyetlen integrált szolgáltatási platformon kiszolgáló rendszer létrehozására. Vállalati és lakossági felhasználóink számára M2M megoldásaink alkalmazásával teljes hálózatok ellenőrzése válik lehetővé, és a begyűjthető információ komplexitása is jelentősen növekszik. Mindez időmegtakarítást, kockázat- és költségcsökkentést eredményez, miközben biztonságosabbá, ellenőrizhetővé és átláthatóvá tesszük az emberek életét és a vállalkozások tevékenységét. A területen elért 10 éves tapasztalatunkat reményeink szerint most válthatjuk majd jelentősebb sikerekre jelenlegi és jövőbeli partnereiknél egyaránt" - vélekedett Havasi Zoltán, a MOHAnet Mobilsystems Zrt. vezérigazgatója.
A MOHAnet tehát integrált szolgáltatási rendszerét mutatta be a rendezvényen, de emellett saját fejlesztésű hardvereit is bemutatta a standon. A vállalat alapvető célközönségét ezúttal a rendszerintegrátorok jelentették, akiknek az üzlet- és szolgáltatásbővítési szándékát kívánja támogatni a cég. Elsősorban európai, közel-keleti és délkelet-ázsiai régióból volt a legnagyobb érdeklődés a tavalyi év végén bevezetett komplex szolgáltatás iránt.
"Eltökélt szándékunk továbbra is, hogy fejlesztéseinket, rendszermegoldásainkat, gondolkodásmódunkat megismertessük a potenciális nemzetközi partnereinkkel, s erre kiváló megoldást nyújtott a spanyolországi világkonferencia. Nagy örömünkre szolgált, hogy számos komoly tárgyalópartnerünk érdeklődött az általunk kínált lehetőségek iránt. Bízunk abban, hogy ezek a megkeresések rövidesen számunkra is szélesebbre nyitják a nemzetközi piac nyújtotta lehetőségeket" - tette hozzá a MOHAnet Mobilsystems Zrt. vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Univerzális platformra kerül át az összes MOHAnet alkalmazás
- Univerzális platformra kerül át az összes MOHAnet alkalmazás
- Az integrált megoldásoké a jövő a biztonságtechnikában
- Az integrált megoldásoké a jövő a biztonságtechnikában
- Gartner: piacvezető a Vodafone az M2M-ágazatban
- Gartner: piacvezető a Vodafone az M2M-ágazatban
- Internet Hungary: átveszik felettünk az irányítást a gépek?
- Internet Hungary: átveszik felettünk az irányítást a gépek?
- Vodafone: M2M megoldás segíti a biztonságos Szigetelést
- Vodafone: M2M megoldás segíti a biztonságos Szigetelést
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.