A Best Buy is támogatja majd az Apple Payt
Az elektronikus kiskereskedelmi lánc, a Best Buy támogatja majd az Apple Payt. Egyelőre az iOS applikáció frissült, de az év végén már az NFC-s fizetés is lehetővé válik.
A Best Buy frissítette iOS alkalmazását, amely mostantól lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy Apple Payen keresztül fizessék ki termékeiket. Azonban még idén lehetővé válik az is, hogy az iPhone 6, illetve 6 Plus tulajdonosok NFC-n keresztül is fizethessenek a termékekért a boltokban.
A vállalat hivatalos közleményében arról ír, hogy ma már a felhasználók számos módot választanak arra, hogy a pénzüket elköltsék, és ők szeretnének minél több fizetési lehetőséget biztosítani számukra a Best Buynál.
A bejelentés azért tűnik meglepőnek, mert a Best Buy számos más kiskereskedővel – többek között a Wallmarttal, Searsszel, CVS-sel, Rite Aiddel – együtt tagja a Merchant Consumer Exchange-nek (MCX). Ennek a szervezetnek a tagjai és más kereskedők hozták létre CurrentC mobilfizetési platformot az Apple Pay riválisaként.
Azonban míg a CurrentC nem startolt sikeresen, addig az Apple Pay erős lendületet kapott a tavalyi debütálás óta, hamarosan pedig a legtöbb fontos bank- és hitelkártyát támogatja majd.
A Best Buy jelezte, hogy továbbra is az MCX tagja és a CurrentC befektetője marad, azonban úgy érezték, szükséges lépés az Apple fizetési megoldását is támogatni. Már más MCX partnerek mint a Meijer is adoptálta az Apple Payt, annak ellenére, hogy kizárólagossági megállapodást írt alá az MCX-kereskedőkkel, amely tiltja a többféle fizetési megoldás elfogadását.
Forrás: TheVerge.com
Kapcsolódó cikkek
- Uniós támogatást nyert a Piac és Profit Kiadó
- Problémák az Apple Paynél
- A Samsung kezében a Loop Pay
- Rászoruló családoknak és óvodáknak nyomtatott az Epson
- Mennyire használják az emberek az Apple Payt?
- Nagy az érdeklődés az Apple Pay iránt
- Bemutatkoztak az új iPadek – fejlődés és ráncfelvarrás?!
- Az Apple új fizetési megoldása kényelmesebbé teszi a pénzkezelést
- Bemutatta az Apple az iPhone 6-ot, iWatch-ot és az Apple Payt
- Az animált tartalmakat is támogatja a Twitter
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.