Elindult az első hazai online mikroadományozási rendszer
Elindult augusztus elején az első hazai mikroadományozási rendszer a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, valamint hazai internetes kereskedők összefogásával.
A kezdeményezésben résztvevő webáruházak vevői fizetéskor egy kattintással felkerekíthetik a vásárlás összegét, mellyel egyedi karitatív programokat támogathatnak - közölte a szeretetszolgálat. Az Egészségbolt.hu és a Szépségbolt.hu vevői a Családok Átmeneti Otthonát támogathatják, a Groby.hu vásárlói a szeretetszolgálat ételosztási tevékenységét segíthetik, az Ebolt.hu felhasználói a mozgó orvosi rendelő fejlesztéséhez járulhatnak hozzá, a Jegy.hu vevői pedig hátrányos helyzetűek részvételét támogathatják kulturális- és sportprogramokon.
A Kerekítsd fel! programot azért hozta létre a szeretetszolgálat, hogy a hazai online vásárlók a lehető legkönnyebben hozzájárulhassanak konkrét jótékonysági programok megvalósításához.
A program részleteiről és a támogatott karitatív tevékenységekről a www.kerekitsdfel.hu oldalon érhető el részletes információ.
Kapcsolódó cikkek
- Pénzbeli adományozás a Telenor ADDODA okostelefon alkalmazással
- Adományokat gyűjt a Wikipédia
- Az LG LED fényforrásokkal segíti az SOS Gyermekfalvakat
- CivilMag néven adományozói és közösségi portál indult
- Szánkókkal árasztotta el Budapest utcáit a Telekom
- Látássérültek tanulását és munkavállalását segítő adományokat osztottak ki
- Félszáz rászoruló gyermek kapott számítógépet
- Sixt jótékonysági koncert a fülöp-szigeteki áldozatoknak
- Mobiltelefonnal azonnal küldhető adomány a QR-kód lefotózásával
- Laptopokat gyűjtenek rászoruló családoknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.