Black Fridayjel készül az Extreme Digital
Novemberben újból kedvezményes árakat kínáló Black Fridayt szervez az Extreme Digital. A pontos dátum azonban egyelőre még titok.
Ismét fekete péntekkel készül az Extreme Digital hazánkban. Mintegy négyezer-féle termék lesz elérhető akár 70 százalékos árengedménnyel, az árucikkekre adott kedvezmény értéke összesen közel félmilliárd forint tesz ki.
A legnagyobb forgalmú magyar webáruház mellett országszerte 13 szaküzletet működtető Extreme Digital várakozásai szerint az idei Black Fridayen pedig 50 ezer darab termék talál majd gazdára akciós áron.
Az Extreme Digital az internetes vásárlás előnyeit népszerűsíti saját Black Fridayjel. A cég webáruházában mindenki sorban állás nélkül vásárolhatja meg az ajándékokat, az ingyenes kiszállítás révén pedig mindez járulékos költségekkel sem jár. Idén számos alkalommal szerveztek online felületén akciós napokat, amelyeken az okostelefonok, televíziók és háztartási gépek voltak a legnépszerűbb termékek.
Az idei Black Fridayen a szokásosnál is nagyobb, akár 70 százalékos egyedi kedvezményekkel is elérhetők lesznek árucikkek, a csoportos, teljes termékköröket érintő kedvezmények mértéke pedig 10-25 százalék körüli lesz. Az Extreme Digital megközelítőleg mintegy félmilliárd forint összértékben kínál kedvezményeket ezen a napon vásárlóinak. Az idei fekete péntek pontos dátuma egyelőre titok, de az áruház hírlevelében beszámol majd az akcióról.
Kép: toyotaplace.com
Kapcsolódó cikkek
- Növekedést mutat az online rendelések száma
- Egymillió hirdetés Háztól-Házig szolgáltatással
- Már nem olyan népszerűek a kuponoldalak
- Online árulja használt autóit Amerikában a Tesla
- Magyar útlevelet és drogot is vásárolt egy robot az internet fekete piacán
- Így vásárolunk online
- A piac optimista az online szektort tekintve
- Az online vásárlók 48%-a neten is fizet bankkártyával
- 5-ből 4 netező vásárol online
- Félmillió magyar vásárol mobilról és tabletről
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.