1 konferencia, 2 nap, 12 szekció: Evolution – Mobile Hungary
2012-ben illetve 2013-ban workshopnak indult, ma már 800 résztvevős óriás konferenciává vált az "Evolution - Mobile Hungary" budapesti rendezvény, melyet a Media Hungaryt és Internet Hungaryt is megszervező Media Hungaria Konferenciairoda hirdetett meg március 2-3-ra a Hotel Héliába.
Az első nap a közösségi médiának, az interaktív reklám hatékonyságának, az online tartalomnak áttekintésével telik majd el a folyamatos fejlődés azaz az EVOLUTION jegyében.
- Hogyan viselkednek a különböző közösségi oldalak felhasználói?
- Szövegek ereje
- Sikeres márkaépítés a közösségi médiában
- Instagram és e-kereskedelem
- Adatbázisépítés a Facebook segítségével
- Közösségi média a PR stratégiában
- Kreatív mérnök a gyakorlatban (Digitális hirdetési eszközök, esettanulmányok)
- Nincs konverzió branding nélkül
- A dinamikus kreatívok
- Milyen a jó "landing page" a performancia világában?
- Attribúciós modellek a gyakorlatban
- Hogyan konvertál a márka ereje?
- Mit változtathat meg a programmatic?
- Tabuk nélkül (Költések és arányok a reklámiparban)
- Piaci változások 2015-2016
- Trendek és turbulenciák
- Bizalmi indexek
- Médiafogyasztás vs. reklámköltések
- Flow élmény a reklámban?
- Tartalomterjesztés 2016
- Élmény és élvezet (A tartalommarketing új világa)
- Hol van az emberi befogadóképesség határa?
- A tartalom pszichológiája
- Érvek helyett inkább ríkass!
- Natív hirdetések vs. tartalommarketing
- Miről ismerni fel az új üzleti lehetőségeket?
- A telekommunikáció feladatainak változása az alkalmazások korszakában
- Észtország a „bezzeg ország”?
- Mit tanulhatunk az új megosztó gazdaságtól?
- Mobil - Tartalom. Reklám. Kereskedelem
- Új mobil hirdetési eszközök
- Mobilok a reklámkampányokban
- Az adatbázisépítés tündöklése és bukása
- Mire használják a média szereplői a mobilban rejlő lehetőségeket?
- Kereskedelem, okos kereskedelem
- A hűségről, de most őszintén
- Ne építs webáruházat, inkább bérelj!
- Big Data a kereskedelemben
- Az online értékesítés pszichológiája
- Keresőmarketing nap
- A mobil éve
- Mit kell tudnunk a 2016-ban a SEO-ról?
- Egy weboldal átszövegezése?
- AdWords-automatizálás
- Webáruházam van. Hogyan mérjem?
A kétnapos konferencia második napi része, kísérő rendezvénye még a Keresőmarketing nap, további négy szekcióval (a két főtéma nyolc szekciója mellé).
Kapcsolódó cikkek
- Néhány nap és Hacktivity
- Innováció az ICT ökoszisztémában
- Gyorsítsuk az innovációt az ITU Telecom World 2015 konferencián
- IT-biztonsági Konferencia és Expo Budapesten - ProDay
- Hogyan hackeljük magunkat biztonságosra?
- Nem science fiction a műholdvevővel felszerelt traktor
- InternetKon – szakmai workshop az internethez való hozzáférés akadályainak lebontásáról
- Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja
- Távközlési konferencia - Innovációs fórumot rendez Magyarország
- Csalók detektálása felhőből
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.