1 konferencia, 2 nap, 12 szekció: Evolution – Mobile Hungary

forrás: Prím Online, 2016. február 9. 14:04

2012-ben illetve 2013-ban workshopnak indult, ma már 800 résztvevős óriás konferenciává vált az "Evolution - Mobile Hungary" budapesti rendezvény, melyet a Media Hungaryt és Internet Hungaryt is megszervező Media Hungaria Konferenciairoda hirdetett meg március 2-3-ra a Hotel Héliába.

Az első nap a közösségi médiának, az interaktív reklám hatékonyságának, az online tartalomnak áttekintésével telik majd el a folyamatos fejlődés azaz az EVOLUTION jegyében. 

 
Néhány előadás az Evolution programjából: 
 
  • Hogyan viselkednek a különböző közösségi oldalak felhasználói?
  • Szövegek ereje
  • Sikeres márkaépítés a közösségi médiában
  • Instagram és e-kereskedelem
  • Adatbázisépítés a Facebook segítségével
  • Közösségi média a PR stratégiában
  • Kreatív mérnök a gyakorlatban (Digitális hirdetési eszközök, esettanulmányok)
  • Nincs konverzió branding nélkül
  • A dinamikus kreatívok
  • Milyen a jó "landing page" a performancia világában?
  • Attribúciós modellek a gyakorlatban
  • Hogyan konvertál a márka ereje?
  • Mit változtathat meg a programmatic?
  • Tabuk nélkül (Költések és arányok a reklámiparban)
  • Piaci változások 2015-2016
  • Trendek és turbulenciák
  • Bizalmi indexek
  • Médiafogyasztás vs. reklámköltések
  • Flow élmény a reklámban?
  • Tartalomterjesztés 2016
  • Élmény és élvezet (A tartalommarketing új világa)
  • Hol van az emberi befogadóképesség határa?
  • A tartalom pszichológiája
  • Érvek helyett inkább ríkass!
  • Natív hirdetések vs. tartalommarketing
A második nap azért nem választható le teljes egészében az elsőről, mert a fejlődés egyre inkább a mobil felé vezet, a tartalomfogyasztás és a hirdetés terén is az első nap egyenes folytatása a Mobile Hungary, amely - ily módon - az evolució része. 
 
Néhány előadás a Mobile Hungary programjából: 
 
  • Miről ismerni fel az új üzleti lehetőségeket?
  • A telekommunikáció feladatainak változása az alkalmazások korszakában
  • Észtország a „bezzeg ország”?
  • Mit tanulhatunk az új megosztó gazdaságtól?
  • Mobil - Tartalom. Reklám. Kereskedelem
  • Új mobil hirdetési eszközök
  • Mobilok a reklámkampányokban
  • Az adatbázisépítés tündöklése és bukása
  • Mire használják a média szereplői a mobilban rejlő lehetőségeket?
  • Kereskedelem, okos kereskedelem
  • A hűségről, de most őszintén
  • Ne építs webáruházat, inkább bérelj!
  • Big Data a kereskedelemben
  • Az online értékesítés pszichológiája
  • Keresőmarketing nap
  • A mobil éve
  • Mit kell tudnunk a 2016-ban a SEO-ról?
  • Egy weboldal átszövegezése?
  • AdWords-automatizálás
  • Webáruházam van. Hogyan mérjem?

A kétnapos konferencia második napi része, kísérő rendezvénye még a Keresőmarketing nap, további négy szekcióval (a két főtéma nyolc szekciója mellé).

A szervezők tudatosan törekedtek az információdömpingre, céljuk az volt, hogy az izgalmas, aktuális, de stratégiába építhető, szakmai témák közül lehetőleg semmi fontos ne maradjon ki, mégis színes, jó, élményt adó, sokoldalú konferencián vehessen részt mindenki. A több mint 200 szakmai előadó ügynökségektől, multinacionális vállalatoktól, piacvezető cégektől érkezik hazánkból és a határainkon túlról. 
 
A részletes program pdf formátumban is letölthető a weboldalakról: https://www.evolution.hu/ és https://www.mobilhungary.com/
 
 
 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon

A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok. 

2024. április 26. 19:40

A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.

2024. április 26. 14:44

Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban

A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.

2024. április 26. 11:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50