A KLM utasai podcastban mesélnek élményeikről
Új kommunikációs csatornán lép kapcsolatba a Holland Királyi Légitársaság utasaival: a „The Journey” elnevezésű, angol nyelvű podcastban utasok osztják meg legkülönlegesebb élményeiket a nagyközönséggel.
A KLM az első légitársaság, amely podcaston keresztül mutatja be az utazás páratlan varázsát. Minden epizód egy másik élményről szól majd, így a hallgatók a világ minden tájáról megtudhatnak érdekességeket, legyen szó a havas Alaszkáról, vagy Újdelhi forgalmas utcáiról.
„A podcast egy egyedi megközelítéssel egészíti ki meglévő kommunikációs csatornáinkat. A podcast remek medium a légitársaság számára, hiszen a hallgatókat akár 30-40 percre is le tudja kötni.” – nyilatkozta Natasha van Roode, a KLM marketing kommunikációs vezetője.
A podcast ingyen hallgatható a podcast.klm.com oldalon, ahol háttérinformációk is találhatóak a különböző epizódokról, valamint itt oszthatják meg az utasok saját történetüket, hiszen a légitársaság folyamatosan keresi a különleges utazási élményeket. Mi több, a „The Journey” olyan népszerű podcast platformokon is elérhető, mint az Apple Podcast, a Spotify vagy a Google Play. A KLM utasai pedig a fedélzeti szórakoztatórendszerben is megtalálják a hanganyagokat a hosszú távú járatokon.
Kapcsolódó cikkek
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- A KLM-nél a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol
- A KLM hangvezérlésű szolgáltatással segít becsomagolni az utazásra
- A KLM a Fujitsu segítségével megduplázta kritikus üzleti alkalmazásai teljesítményét
- Foglalja le jegyét üzenetben egy chatbotnál, a KLM Messengeren keresztül!
- A WeChat Pay segítségével is fizethetnek a KLM-nél
- A repülőjegy messengeren érkezik
- Apple Watch-ra fejlesztett alkalmazást a KLM
- A gondolatainkban olvas a KLM új applikációja
- A KLM új mobilos játékot dobott piacra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.