NMHH: négy rádió ér el naponta legalább egymillió embert
Naponta 5,5 millióan, hetente pedig több mint 7,1 millióan hallgattak rádiót 2019 harmadik negyedévében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hallgatottsági adatai alapján. Országosan a 15 éves vagy idősebb lakosság 66%-ánál naponta, míg 85%-ánál hetente szól rádió. A milliós hallgatottsági küszöböt a Retro, a Petőfi, a Kossuth Rádió és a Rádió 1 lépte át.
Országosan egy átlagos napot alapul véve a Retro Rádió a leghallgatottabb rádió 1,7 millió hallgatóval, amelyet a Petőfi Rádió (1,3 millió fő), majd a Kossuth Rádió követ 1,1 millió fővel. A Rádió 1 átlag napi közönsége egymillió körüli, az ötödik a Dankó Rádió 221 ezer fővel. A Bartók Rádió 83 ezres napi hallgatótáborral rendelkezik. Az InfoRádiónak naponta 61 ezer hallgatója van, a Jazzy Rádiónak 43 ezer, a Duna World 14 ezer hallgatót tudhat magáénak, a Tilos Rádió pedig 11 ezret.
Magyarországon a 15 éves vagy idősebb lakosság 66%-ánál naponta, míg 85%-ánál hetente szól rádió. Budapesten a 15 éves vagy idősebb lakosság 56%-a naponta, míg 80%-a heti rendszerességgel hallgat valamilyen rádiót.
A fővárost vizsgálva a Rádió 1, a Retro Rádió és a Kossuth Rádió áll a képzeletbeli dobogón 206 ezer, 202 ezer és 157 ezer fős átlagos napi hallgatóval. Ezeket követi a Petőfi Rádió (118 ezer fő), az InfoRádió (36 ezer fő), a Jazzy Rádió (27 ezer fő) és a Bartók Rádió (21 ezer fő). Napi 15 ezer hallgatóhoz szól a Dankó Rádió és 8 ezerhez a Tilos Rádió.
Az országos, a fővárosi és a megyei jogú városi rádiók idei harmadik negyedévi részletes hallgatottsági eredményei a hatóság honlapján a Kutatások menüpontban böngészhetők, ugyanitt megtalálhatók a felmérés korábbi eredményei is. A rádiók és az ügynökségek korlátlanul férhetnek hozzá a rádiópiaci szakemberek által javasolt módszertan alapján előállított adatokhoz, a nyilvánosság azonban szűkített információkat kap a piaci szereplők gazdasági érdekeinek védelmében.
Nem járultak hozzá eredményeik publikálásához:
Civil Rádió, Karc FM, Klasszik Rádió, Klubrádió, Magyar Katolikus Rádió, Manna FM, Mária Rádió, Sláger FM, Sola Rádió, Trend FM.
Kapcsolódó cikkek
- Médiatanács-bírságok helytelen korhatár-besorolás miatt
- Az NMHH az Óbudai Egyetemnek is hírközlési labort adományozott
- Ismét bírságolt a Médiatanács
- Médiatanács: véleményezhetők két városi rádiós frekvencia pályázati felhívásának tervezetei
- Karas Monikát a BEREC alelnökévé választották 2020-ra
- NMHH Médiatanács: Ismét szólhat a Rádió 1 Dunaföldváron, Baján, Szekszárdon és Pakson
- NMHH Médiatanács: több mint 46 millió forint tizennégy közösségi médiaszolgáltatónak műszaki fejlesztésre
- Hírközlési labort adományozott az NMHH a Puskás Tivadar Távközlési Technikumnak
- A Bosszúállók: Végjáték tarolt a magyar mozikban 2019 második negyedévében
- Újra a hálózatsemlegesség védelmében hozott döntést az NMHH
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Az Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány elnyerte a Kyndryl Alapítvány támogatását
A Kyndryl Alapítvány, a Kyndryl filantróp ága bejelentette, hogy a magyarországi Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány egyike annak a hét országból származó 11 nonprofit szervezetnek, amelyek a Kyndryl Alapítvány első támogatási körében adományban részesülnek.