A Vivre.hu támogatja a hagyományos kiskereskedőket
A Vivre, Románia és Kelet-Közép-Európa egyik vezető online lakberendezési és dekorációs áruháza arra ösztönzi az offline üzlettel rendelkező kiskereskedőket, hogy forgalmazzák termékeiket a Vivre.hu oldalán.
A jelenlegi társadalmi és gazdasági helyzetben az offline kereskedelem nehezen éri el célközönségét. A hagyományos kereskedelem és a vásárlók támogatásának érdekében, akik biztonságosan szeretnék élvezni az általuk választott termékek előnyeit, a Vivre felajánlja weboldalait és mobilalkalmazásait a kiskereskedők számára, akiknek hozzáférést biztosít a havi több mint 6 000 000 látogatóval rendelkező felülethez.
„A Vivre az emberekkel és az emberekért dolgozik, így a jelenlegi helyzetben kapocsként szeretnénk működni az offline kereskedők és a vásárlók között, akik otthonuk biztonságából kívánják elérni az általuk választott termékeket. Ezért megnyitjuk a Vivre.hu kapuit minden olyan lakberendezési kiskereskedő számára, aki hozzáférést kér a portálunkhoz. A közösség, amelynek részei vagyunk, igényli, hogy erőfeszítéseinket egy közös célra összpontosítsuk. A gazdasági folyamatok minél zökkenőmentesebb működése mindannyiunk érdeke, és az online világ kapcsolódási pontot kínál, és ezzel támogatást nyújt ehhez” ‒ mondta Monica Cadogan, a Vivre vezérigazgatója és társalapítója.
2020. április 3-tól az összes magyar kiskereskedő számára, aki csatlakozni kíván a kezdeményezéshez, elérhetővé vált a www.vivre.hu/egyutt weboldal. Kérdés esetén e-mailt küldhetnek a together@vivre.eu e-mail-címre, vagy telefonon is egyeztethetnek a Vivre ügyfélszolgálatával a 0036-180-88439 telefonszám hívásával.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar fejlesztésű szoftver mentheti meg a szabadulószobákat
- A Gyerekaneten áprilisi témája Jocó bácsitól
- Piacvezető a Telekom az online mobiltelefon- és tablet értékesítésben
- Beszámolt 2019-es eredményeiről a Huawei
- Magyar startup hozza össze a termelőket a városi fogyasztókkal
- A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport
- A Vodafone telefonos és online ügyintézésre kéri az ügyfeleket
- A koronavírus miatt állásukat vesztett dolgozóknak segít egy új kezdeményezés
- Nem vagy egyedül a karantén alatt sem, ingyenesen segítenek a szakemberek
- Közel 3 milliárd forint árbevételt ért el az OTT-ONE 2019-ben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.