Sikeres a magyar szurkolói képküldő alkalmazás
A magyar fejlesztésű „Seyu – Együtt a győzelemért” szurkolói képküldő alkalmazás is bekerült a World Football Summit StartCup 2020 verseny döntőjébe. A szakmai zsűri az előzetes szűrés során 32 ország több mint 90 jelentkezőjéből választotta ki azt a 16 finalistát, akiknek lehetőségük volt bemutatkozni a futballvilág üzleti elitjének.
A világ számos tájáról származó ígéretes startupok online prezentáció keretében mutathatták be rátermettségüket és elhivatottságukat a szakmai közönség számára. A verseny során gyűjtött információk és benyomások alapján a végső sorrendet július végén hirdetik ki a szervezők.
A technológiai fejlesztések hajtják a labdarúgást is
A madridi székhelyű World Football Summit szervezői idén egy ötnapos virtuális konferencia keretén belül rendezték meg éves eseményüket, ahol a sportág aktuális trendjeiről öt napon keresztül értekeztek a sportág prominens szereplői.
A webinárokon többek között Gianni Infantino FIFA-elnök, Javier Tebas La-Liga elnök, és a brazil futball-legenda, Ronaldo Nazairo is előadott, a tematikát természetesen a járványhelyzet negatív gazdasági hatásaival érintett sportág jövője uralta.
A WFS StartCup programjára elsősorban olyan egyedi, jól skálázható technológiai megoldásokat kerestek, amellyel több, a sportot érintő fontos üzleti pillérben (pl. közvetítések, játékos-megfigyelés, szponzoráció, szórakoztatás) is nagy értéknövekedés érhető el. A versenyt a Microsoft által támogatott Global Sports Innovation Centre (GSIC) szervezte, amely több mint fél éve figyelt fel a magyar cégben rejlő piaci potenciálra a szurkolói szórakoztatás (fan engagement) területén.
A cél: szurkolók millióinak örömet szerezni
A ’Seyu – Együtt a győzelemért’ szolgáltatásával lehetőséget ad sportrajongóknak arra, hogy egy applikáción keresztül beküldött képet kedvenc csapatuk, sportolójuk mérkőzésén posztoljanak a pálya melletti LED kijelzőkre vagy az óriáskivetítőre – legyenek bármilyen messze is az adott mérkőzéstől. A magyar piacon már több, mint 150 eseményen bizonyított a megoldás - jelenleg olyan partnerekkel működik együtt, mint a MOL Fehérvár FC, a Telekom Veszprém vagy a Magyar Kézilabda Szövetség, de egyre közelebb állnak a nemzetközi piaci térhódításhoz is.
„Elhivatott célunk, hogy emberek millióinak szerezzünk örömet, hiszen rengeteg olyan szurkoló van, akik számára szinte elérhetetlen élmény, hogy élőben, a helyszínen buzdíthassák kedvenc csapatukat, sportolójukat. Hiszünk abban, hogy ha általunk ki tudják mutatni támogatásukat a csapat felé, a meccsnap élménye még különlegesebbé válik, és úgy érezhetik, hogy ők is hozzájárultak a sikeres szerepléshez.” – mondta Vecsernyés Tamás, a Seyu Solutions ügyvezetője. Hozzátette: „A WFS StartCup és a hozzá hasonló nemzetközi üzleti versenyek fontosak számunkra, hiszen ezáltal globális szinten is meg tudjuk magunkat mutatni. Számos prominens üzleti szereplőtől kaptunk már elismerő visszajelzést, ami a hétköznapokban is előrébb visz minket. A verseny a végeredményéről július végén kapunk tájékoztatást – bízunk benne, hogy egy nagyon sikeres szereplésről tudunk majd beszámolni.”
Kapcsolódó cikkek
- Nyolc országból 110 startup ötlet érkezett a magyar innovátorokat segítő programra
- Magyar alkalmazás a világ legjobbjai között
- 4 úttörő magyar fejlesztés az EIT Health InnoStars Awards elődöntőjében
- Virtuális Startup Campus
- Indul a Startup Plastic Surgery program
- Digitális ügyfél-azonosítás gyorsan és kényelmesen
- Telefonunkban tárolhatjuk hiteles koronavírustesztünket egy magyar fejlesztésnek köszönhetően
- Itt egy újabb segítség a távolban dolgozók számára
- Magyar startup nyert az #EuvsVirus-kihívás üzletfolytonossági kategóriájában
- A műanyagokat lebontó mikrobákat fejlesztő Poliloop lett az év magyar startupja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.