Legyen Divat a Női Vezető!
A Menedzserszövetség kiemelten fontos feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők szerepére, ezért 2022. március 8.-án, immáron második alkalommal hirdeti meg az InStyle-al közösen a “Legyen Divat a Női Vezető!” kampányát.
A program megálmodói a két év alatt bemutatott, összesen 80 hiteles női vezető szakmai sikerein keresztül kívánnak pozitív, követendő példát mutatni, példaképet állítani a fiatalabb generáció tagjai számára, akik most tervezik, építik karrierútjukat.
A Menedzserszövetség vezetősége ezzel a kampányával szeretné kifejezni kiállását amellett, hogy több női vezetőre van szükség Magyarországon. A 2021 évi kampány hatására a Menedzserszövetség női vezetőinek száma egy év alatt háromszorosára nőtt, 40 főről 120 főre emelkedett.
A „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány keretében 2022 tavaszán a Menedzserszövetség 43 új női felsővezetőjével ismerkedhetnek meg az InStyle magazin oldalain. A divatfotó-sorozatban résztvevő hölgyekről, vezetői hitvallásukról, gondolataikról többet megtudhatnak az InStyle.hu karrier rovatában március 8-tól megjelenő interjúkból és video üzenetekből.
A Menedzserszövetség vezetői elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás terén. Az InStyle magazin tavaszi számában megjelenő 8 oldalas divatanyag minden oldalán egy női vezető az ARTYPICAL Nude by Nubu kollekció egyik különleges darabját viseli, segítve a márka céljait: a társadalom figyelmét ráirányítani a művészet támogatására és a másság elfogadására. A különleges kollekció magas minőségű, fenntartható́ alapanyagokból készült egyedi darabokból áll. A Magyarországon gyártott limitált termékeket autizmusban érintett fiatal művészek által készített grafikák fémjelzik.
A Menedzserszövetség sokszínűségi kampányának főtámogatója a FIAT500, támogatói a LeasePlan Hungária Zrt., az UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt., együttműködő partnerei a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., az Authentic Beauty Concept, a M·A·C Cosmetics és a Garmin.
Kapcsolódó cikkek
- A tettek mezejére, közös cselekvésre hív az E.ON új kampánya
- Tegyük együtt zöldebbé Budapestet, és óvjuk meg a jövő számára!
- Kampány és pályázat indul a veszélyeztetett madarakért
- A Telekom digitalizációs kampányait díjazta a legrangosabb nemzetközi PR-verseny
- Te is hős vagy! címmel indít kampányt a Central Médiacsoport
- Új tisztségviselők a Menedzserszövetség élén
- A Menedzserszövetség sokszínűségi kampánya
- 26. Év Menedzsere Díjátadó Gála
- Saját történetük megosztására bíztatja felhasználóit a Huawei
- Egy magyar kampány két díjat is nyert Cannes-ban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.