Az oktatásba is beszáll a legismertebb hazai e-kereskedelmi szakember
Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója, az eMAG igazgatótanácsának elnöke társtulajdonosként csatlakozott az Ekereskedelmi Akadémia csapatához. A vállalkozás a jövő év első felében indítja el a hazai piacon hiánypótló, kifejezetten az e-kereskedelmi területen elhelyezkedni, vagy a területen magukat fejleszteni kívánók számára nyújtott gyakorlatorientált e-learning képzéseit.
Az Ekereskedelmi Akadémia alapítói a hazai online kereskedelem ismert és sikeres szereplői, friss vállalkozásuk a tervek szerint 2023. első hónapjaiban debütáló, teljes egészében e-learning-alapú oktatási tevékenységén keresztül jól képzett munkaerőt biztosít majd a munkaerőhiánnyal küzdő e-kereskedelmi szektornak. Az akadémia képzései nem csupán az online kereskedelem iránt érdeklődők számára lesznek érdekesek, hanem a már e szektorban dolgozók számára is lehetőséget nyújtanak majd készségeik fejlesztésére a beosztottaktól kezdve akár a cégvezetőkig.
Jól ismert online szakember csatlakozik az akadémiához
Várkonyi Balázs 2022 végén csatlakozott az Ekereskedelmi Akadémia öt társalapítójához, akik közül mindenki azonos arányú részesedéssel bír a vállalatban. Várkonyi több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a magyar online kereskedelemben, hiszen 2001-ben, 21 éves korában társalapítója volt a később piacvezetővé vált Extreme Digitalnak, amely 2019-ben jelentette be fúzióját az eMAG-gal. Várkonyi Balázs vezetése alatt zajlott le a két vállalat fúziója, a cég igazgatótanácsának elnökeként jelenleg a régiós piacokon való bővülésért felel.
Az Ekereskedelmi Akadémiát a hazai online kereskedelem öt ismert szakértője alapította meg: Borovics József (inSPORTline.hu, CsomagPlusz.hu, Kuplio.hu), Csereklei Zoltán (Pelenka.hu), Schmidt Richárd (Alinda.hu),Tátrai Norbert (Alinda.hu), Zabari István (Lumenet.hu). Az akadémia ügyvezetője Léner Brigitta, aki több mint tíz éven át irányította a távoktatásra specializálódott ELO hazai leányvállalatát, így jelentős gyakorlati tapasztalattal rendelkezik ezen a területen.
Hiánypótló képzéseket indítanak
Az Ekereskedelmi Akadémia tervezett képzései az internetes kereskedelem spektrumának jelentős részét lefedik majd az online kereskedő optimális cégstruktúrájától kezdve a pénzügyi ismeretekig, többek között a hazánkban még gyerekcipőben járó affiliate marketingben és az influencermarketingben rejlő lehetőségek kiaknázásának hatékony módjaival együtt.
Mivel a képzés teljes egészében e-learning alapokon folyik majd, a résztvevők kényelmesen, saját időbeosztásuk szerint haladhatnak a tananyagokkal. Az e-learning az Ekereskedelmi Akadémia esetében nem csupán előzetesen rögzített, videós tartalmakat takar, hanem teljesértékű learning management system (LMS) keretében folyik a képzés, ami így tudásellenőrzésre és vizsgázásra is lehetőséget ad.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre több női érdeklődő a logisztikai képzések iránt
- Ez lesz a következő években a 4 legfontosabb soft skill
- Nemzetközi módszerekkel bővíti e-learning képzéseit a Vodafone Alapítvány
- A 2021-22-es tanévben is folytatódik a Siemens Mobility Kft. ösztöndíjprogramja
- Egyetemről a világpiacra
- Nem vettek fel egyetemre? – Ne keseredj el, inkább tanulj szakmát!
- Stratégiai megállapodást kötött a Corvinus és a PMI Budapest
- Online felkészítő tananyaghoz kapnak hozzáférést díjmentesen az érettségizők
- Oktatóvideós tanulás: új magyar e-learning oldal indul
- Közös képzéseket indít a Széchenyi István Egyetem és a Huawei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Minden 5. gyereket érintheti az online bántalmazás
Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát – derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb probléma az online térben a bántalmazás, ami akár minden 5. gyereket érinthet. A kitöltők harmada nem szokott a családjával beszélni az internetes tér veszélyeiről, pedig a tudatosítással a legtöbb ilyen helyzet megelőzhető vagy kezelhető lenne.
A Zyxel Networks fokozza a kiberbiztonságot, hogy megfeleljen a NIS2 irányelvnek
Tekintettel a kiberfenyegetések növekvő gyakoriságára és összetettségére, az EU 2016 óta hatályos NIS-irányelve ma már nem felel meg mindezeknek. Az új iteráció, amely 2024. október 18-án lép életbe, lehetőséget kínál a kiberbiztonsági erőfeszítések fokozására. A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia és felhőalapú hálózati megoldások egyik vezető szolgáltatója olyan termékeket kínál, amelyek megfelelnek az NIS2 irányelv követelményeinek, és hatékony védelmet nyújtanak a fejlett támadásokkal szemben.
Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra
A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.