Kizárólag hazai gyártású műsorokat sugárzó tévé indult
Magyar filmeket sugárzó tematikus csatornával, a Tematic Media Group legújabb kábeltelevíziós csatornájával a Magyar Mozi TV-vel bővítette kínálatát a DIGI és a Vodafone Magyarország. A mindenki által kedvelt magyar filmek, legyenek akár évtizedekkel ezelőtt készültek akár az elmúlt évek sikerei nagyszerű szórakozást kínálnak a nézőknek.
A Magyar Mozi TV csatornáján népszerű magyar gyártású tévésorozatokat, új és klasszikus mozifilmeket, játék-, rövid-, animációs és dokumentumfilmeket nézhetnek az előfizetők. A színházi előadások iránt érdeklődők is találnak majd kedvükre való közvetítéseket a műsorkínálatban. Az új csatorna küldetésének tekinti, hogy teret adjon a készülő magyar filmeknek, és lehetővé tegye az alkotóknak, hogy széles körben megismertethessék a munkáikat.
A Magyar Mozi TV március 1-jén kezdte meg adását A bolondok grófja című tévéjátékkal, mely elsőnek a digitális vezetékes előfizetők számára válik elérhető. A DIGI és a Vodafone Magyarország a következő 3 hónapban teszteli az újonnan induló csatornát. Az új tartalom a DIGI előfizetők számára automatikus- vagy manuális csatornakereséssel válik elérhetővé, a következő programhelyek egyikén a szolgáltatási terület függvényében: 101, 117, 168, 169, 182, 183 vagy 222-es pozícióban, valamint egyedi csatornakiosztás esetén a csatornakínálat végén. A Vodafone Magyarország előfizetői számára a 78-as programhelyen érhető el az új csatorna.
Ízelítő a Magyar Mozi TV márciusi kínálatából: Roncsfilm, Ripacsok, Megáll az idő, Az ötödik pecsét, Jó estét nyár, jó estét szerelem, A kenguru, Égigérő fű. A kortárs filmek közül látható lesz: a Saul fia, az Űrpiknik és az Eltörölni Frankot.
Kapcsolódó cikkek
- Határidő-hosszabbítás: március 24-ig lehet jelentkezni a Vodafone Digitális Díjra
- A Biztonságos internet napja alkalmából digitális kalandjátékkal készült a Vodafone Alapítvány
- Pozitív női példaképekkel népszerűsíti az IKT szektort az IVSZ és a WiTH
- Ingyenessé teszi a kommunikációt a Vodafone és a DIGI Törökország földrengés sújtotta területén tartózkodó előfizetői számára
- Januártól a MediaMarkt áruházakban is megvásárolhatóak a Vodafone mobil előfizetései
- A Vodafone ONE-nal különleges kedvezmények és elsőbbségi kiszolgálás jár
- Digiméter: Stagnálást mutatnak a hazai kkv-k a digitális versenyképesség terén
- 10-ből 9 tanár úgy véli, hogy az iskolák felelőssége a digitális ismeretek előmozdítása
- Áttörés az 5G logisztikai felhasználásában
- Gyermekek robotötleteit valósítja meg a Vodafone Magyarország Alapítvány
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.