Márkaidentitást vált az LG
Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG Electronics (LG). A dinamikus és fiatalos új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life's Good márkaüzenetet a felhasználókhoz. Az LG célja, hogy világszerte szélesebb körben, több generációt is megszólítva tegye még ismertebbé a márkát.
A Life's Good (Az élet szép) szlogen az LG termékein, szolgáltatásain és kommunikációján keresztül a minőségi élet és az értékes pillanatok megélésének üzenetét hordozza az ügyfelek számára. A vállalat küldetését pedig az Innovation for a Better Life (Innováció a jobb életért) kifejezés foglalja össze, ami azt jelenti, hogy a társaság egy minőségibb élet és jobb jövő kialakításán dolgozik.
Az új márkastratégiával együtt megújul az LG vizuális arculata is, amely élénk és interaktív elemeket ötvözve tünteti fel új színben a márkát. Az LG új márkastratégiája nemcsak a vállalat egyedi identitását erősíti, hanem azt is, hogy hajlandó és képes a generációkkal együtt fejlődni, és elkötelezett az innováció iránt a még jobb ügyfélélmény elérése érdekében. A tervek szerint a vizuális elemek idén már minden ügyfélkapcsolati ponton megjelennek majd.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG termékdizájnjait 24 díjjal honorálták
- Az LG okostévéi új szintre emelik a tanulás élményét a Masterclass alkalmazással
- Így nézd a tévét, és a rezsiszámlán is spórolhatsz
- Már a hazai gamerek is lecsaphatnak az LG 240 Hz-es képfrissítésre képes OLED monitorjaira
- Kutatás-fejlesztési leányvállalatot alapított az LG Vietnámban
- Fontos globális elismerést kaptak az LG HVAC-megoldásai
- Így szabadulhatunk ki a multitasking csapdájából
- Így spórolhatunk az energiával
- Az LG megoldásai teljesítik a legújabb gépjármű-kiberbiztonsági szabványok követelményeit
- Szorongáshoz és depresszióhoz is vezethet az ülőmunka
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.