Coca-Cola és Disney Japánból

Kollár Csaba, 2001. március 29. 18:59
NTT DoCOMo nyugati terjeszkedésének következő állomása: az Amerika szimbólumaiként számon tartott Coca-Cola és Disney az amerikai fogyasztók számára már a japán készülékeken keresztül is elérhető. Az NTT DoCoMo képviselője ironikusan teszi fel a kérdést: mi jelképezhetné jobban az amerikai életérzést, mint a Cola és a Disney? Ezért esett rájuk a japán cég választása, ők szerepelnek majd többek között a DoCoMo i-mode szolgáltatásának képernyőjén, köszönhetően az AT&T-vel megkötött megállapodásnak.
A DoCoMo a tervek szerint ebben az évben kívánja elindítani az i-mode szolgáltatást az USA-ban, ahol a nemzeti érzésre pozitívan hathat, ha egy külföldi cég az amerikaiak kedvenceit is „visszaadja valamilyen formában”. Ez a forma jelen esetben Donald kacsa vagy Goofy figurájának mobiltelefonon történő animált megjelenése is lehet. A Coca-Cola esetében már m-commerce alkalmazások is szóba jöhetnek, az i-mode telefon tulajdonosa az italautomatából készüléke segítségével vásárolhat. A japánok e tervhez nagy reményeket fűznek, pedig az észak-európai operátorok hasonló szolgáltatással már hat hónappal ezelőtt megjelentek.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50