A Swisscom kártérítést fizet a mobilkapcsolat 10 órás szüneteléséért

MTI Sajtóadatbank, 2001. július 30. 08:10
A svájci Swisscom mintegy 30 millió svájci frankos kártérítést fizet ki ügyfeleinek azért a mobilhálózati hibáért, amely pénteken 10 órán keresztül blokkolta a cég mobilszolgáltatását.
A Swisscom közlése szerint az üzemszünetet - amely az eddigi leghosszabb volt a cég történetében - a lausanne-i számítógépes vezérlőközpontjában jelentkező szoftverhiba okozta. A cég ezért bejelentette, hogy kártérítésként a havi előfizetéssel rendelkező ügyfeleknek nem számítanak fel díjat július 26-i és 27-i beszélgetéseikért, és SMS üzeneteikért, valamint az összes ügyfél ötfrankos jóváírást kap júliusi beszélgetéseiből.

A cég becslései szerint a pénteken déltől este fél tizenegyig tartó, a Swisscom 3,3 millió ügyfelének kényelmetlenséget okozó üzemszünet mintegy 30 millió svájci frankba kerül, s nyilvánvalóan kárt okozott a cég jó hírnevének is.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55