Hasznos tippek online vásárláshoz
Pénzt és időt spórolhatunk meg azzal, ha az online apróhirdetések között böngészve vásárolunk, de néhány aranyszabályt érdemes fejben tartani, hogy a megkötött üzlettel mindenki elégedett legyen. Dobra Péter, az Apród.hu apróhirdetési üzletág igazgatója elárulja, mire kell mindenképpen figyelnünk, ha az interneten szerezzük be az óhajtott tárgyakat, szolgáltatásokat.
Böngésszen online, vegye át személyesen! – Az apróhirdetési oldalon lehetőség nyílik arra, hogy lakóhelyünk szerint keressünk rá a termékekre. Érdemes kiválasztani a legközelebbi eladókat, mert így csak a „szomszédba” kell átugranunk, hogy szemrevételezzük a kiválasztott tárgyat. Fontos tanács, hogy találkozzunk személyesen az eladóval, mert így meggyőződhetünk arról, hogy a termék nem sérült, szépséghibás, vagy hiányos. A vásárlásnak ez a leggyorsabb, legkényelmesebb és egyben legbiztonságosabb módja.
Ne utaljon előre! – Bizonyos eladók rosszhiszeműek, és arra bíztatják a vásárlókat, hogy utalják át a vételárat, cserébe azonban semmit sem küldenek. Ne utaljunk előre! Ha mégis elutaltuk az összeget, a megvásárolt terméket azonban nem kaptuk meg és az eladóval sem sikerül rendezni az ügyet, jelezzük ezt az ügyfélszolgálaton, valamint az illetékes rendőrkapitányságon. A portál minden segítséget megad a bűnüldöző szervek munkájához.
Jelentse, ami gyanús! – Bár az ügyfélszolgálat hivatalból átnéz minden hirdetést, ami megjelenik az oldalon, felügyelni csak a formai szabályok betartását tudják, az apróhirdetés valóságtartalmának ellenőrzésére nincs lehetőség. Az oldal felhasználói a „Jelentés” ikonra kattintva jelezhetik az ügyfélszolgálatnak, ha valamelyik hirdetést gyanúsnak találják. Érdemes megindokolni, hogy miért feltételezünk visszaélést. Fontos, hogy minden esetben az ügyfélszolgálatot tájékoztassuk, ne a portál közösségi oldalán „panaszkodjunk”, mert ha az illető mégsem csaló, akkor egy ártatlan embert rágalmazunk meg. Ha azonban beigazolódik a gyanúnk, és eljárás indul ellene, egy ilyen poszt hátráltathatja a hatóságok munkáját.
Ne adjon pénzt az információkért! – Alapvető szabály, hogy a munkaszervezőknek tilos regisztrációs díjat kérni az álláskeresőktől. Azaz, ha internetes álláshirdetésre jelentkezünk, és a feladó közli, hogy további információt csak pénzért oszthat meg, azonnal jelezzük ezt az ügyfélszolgálatnak.
Kapcsolódó cikkek
- Olcsóbb a vasúti menetjegy, ha neten vagy mobillal vásároljuk
- Trükkök az online apróhirdetésekhez
- Az eBay kirakatvásárlással újít
- Indulhat a nyári bevásárlás a PayPallal!
- Online sikertörténet a Vaterával
- Mire használjuk mobilunkat telefonáláson kívül?
- Mivel lehet levenni a lábukról a fogyasztókat?
- Magyarországon az európai átlagnál kevesebben vásárolnak internetes információk alapján
- Vidéken is terjed a közösségi vásárlás
- Offenzívában a magyarországi közösségi vásárló oldalak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.