QR 2.0: Új generációs QR kód törölheti el a nyomtatott igazolványokat és jegyeket
Világújdonságot jelentett be a Cellum Las Vegasban
Magyar találmány alakíthatja át gyökeresen a QR-kód használatát. A Cellum cégcsoport fejlesztésével lényegében lemásolhatatlanná és hamisíthatatlanná válnak az elektronikus jegyek és igazolványok. A MasterCard Mobile megoldást is kifejlesztő magyar cég az ágazat egyik legjelentősebb iparági eseményén, a Las Vegas-i Money2020 konferencián mutatta be az újgenerációs mozgó QR-kód technológiát. Közlekedési jegyek, koncertbelépők, igazolványok, személyre szóló kuponok kerülhetnek át teljes biztonsággal az okostelefonokra.
A Cellum új megoldása iránt már most is komoly érdeklődést mutatnak a nemzetközi pénzügyi szolgáltatók és IT óriások. A kereskedelmi alkalmazás várhatóan 2014 elején jelenik meg a világ különböző piacain.
Kapcsolódó cikkek
- Indonéziában hódít mobil fizetési megoldásával a Cellum
- Okostelefon kezeli majd a hűségkártyát is
- QR-kóddal végigkövethető az élelmiszerek életútja
- A nemzeti mobilfizetési rendszer indulását jövő júliusra halasztanák
- Az év legjelentősebb infokommunikációs projektje a MobilTárca
- Termékfelismerős mobilapp a Cellumtól
- Fizetési rendszert tesztel a Facebook
- Elindult a Mobiltárca alkalmazás tesztelése
- Magyarországon adottak a feltételek az érintés nélküli mobilfizetésre
- Hazai know-how külföldön
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.