Az onlinekassza jogi segítséget nyújt a hibásan teljesítő pénztárgépszállítókkal szemben
Jogi segítséget nyújt az onlinekassza.hu szakmai portál azoknak a dohányboltot üzemeltető vállalkozásoknak, akik a pénztárgépszállító hibás teljesítése miatt nem tudnak eleget tenni online adatszolgáltatási kötelezettségüknek a Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit (NDN) Zrt. felé.
Online felületen várják a károsultak jelentkezését, akik jogi és műszaki segítséget kapnak a hibásan teljesítő onlinekassza forgalmazókkal szemben.
A szakmai portál mindazoknak a bejelentkezését várja, akiknek a beszállítója nem teljesít megfelelően, vagy úgy érzik, kihasználták, átverték őket.
A bejelentéseket elemzik, majd jogi és műszaki tanácsot nyújtanak, illetve ügyvédi támogatást adnak a kasszaforgalmazó elleni jogszerű fellépésre. A portálon egy online bejelentőlap kitöltésével jelezhetők a problémák.
Kapcsolódó cikkek
- Több ezer online pénztárgépbe kerülhetnek Telenor SIM chipek
- Büntethető egy hírportál az oldalán megjelent sértő kommentek miatt
- A UPC-nek be kell fizetnie a 60 millió forintos bírságot
- Jogi úton győzött a Kaspersky Lab a szabadalmi troll, a Lodsys ellen
- Párizs eljárást indít a Google ellen adatkezelési politikája miatt
- Visszavonulót fújt az Európai Bizottság a telefonadó ügyében
- Nem kért internetes reklámmal vertek át 577 céget
- Egységesebb távközlési piacot teremtene az Európai Bizottság
- Elindult az online kasszák bekötése
- Tizenegymilliós bírságot rótt ki a kábelszövetségekre a GVH
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.