Az MWC-n debütált a Samsung Pay
Ahogy az várható volt, a Samsung a barcelonai Mobile World Congressen (MWC) leleplezte mobilfizetési megoldását, melyet Samsung Pay névre kereszteltek. A fogyasztók az új megoldás révén valamennyi kiskereskedelmi elfogadóhelyen fizehetnek mobilkészülékükkel.
Új szereplővel bővült a mobilfizetési piac. A dél-koreai techóriás, a Samsung nem sokkal azután, hogy felvásárolta a Loop Payt, máris saját megoldással rukkotl elő. A vállalat az idei MWC-n mutatta be mobilfizetési megoldását, a Samsung Payt, amely NFC, valamint a vállalat saját fejlesztésű MTS (Magnetic Secure Transmission – biztonságos mágneses átvitel) technológiáján alapul.
A Samsung törekvése volt, hogy mobilfizetési megoldása a legjobb legyen, így számos vezető szolgáltatóval és pénzügyi intézettel működik együtt. A MasterCard és a Visa már a partnerek között szerepel. Ezen kívül mindent megtesznek annak érdekében, hogy partneri ökoszisztémájukat olyan szereplőkkel bővítse, mint az American Express, a Bank of America, a Citi, a JPMorgan Chase és a U.S. Bank.
A fizetési megoldás széles körben használható. A vállalat közleményében azt írja, hogy világszerte 30 millió kiskereskedelmi szolgáltatónál lehet majd használni a Samsung Payt, így egy olyan fizetési szolgáltatást alkottak – az MTS technológia révén –, amely az egyetlen, amit majdnem mindenhol elfogadnak. A vásárlók ugyanis attól függetlenül használhatják, hogy éppen NFC vagy mágnescsíkos terminál áll rendelkezésre.
Az MST technológia révén a Samsung Pay a vezető partnerek – köztük a Synchrony Financial és a First Data Corporation – törzsvásárlói és pontgyűjtő kártyáit is támogatja.
A biztonság és az egyszerű használat is adott. Nagyon könnyen hozzá lehet adni a bankkártyák, hitelkártyák adatait az alkalmazáshoz, ezután már csak a fizetéskor ki kell választani, melyikkel szeretné intézni vásárlását a felhasználó. A biztonságot pedig úgy garantálja a Samsung, hogy nem tárol számlaszámokat a program, valamint semmilyen fiókadatot a készüléken.
A Samsung Pay először az Egyesült Államokban és Dél-Koreában lesz elérhető idén nyáron. Később, a Samsung Galaxy S6 és a Galaxy S6 edge megjelenésével más régiókban is elérhető lesz.
Képek: lowyat.net, tapscape.com
Kapcsolódó cikkek
- Új „vízbarát” mobil a Sony műhelyéből – Xperia M4 Aqua
- Bemutatkozott a HTC One M9
- Samsung NX500: kompakt, nagytudású fényképezőgép a techóriástól
- Táblagépeken is használható az Inbox
- Az okostelefonok vezeték nélküli töltése már iparági szabványnak számít
- Mobilfizetési alkalmazásokat fejlesztett a Cellum
- Mobil bankkártya-terminál: új mobil fizetési megoldás a biztosítási piacon
- A Samsung kezében a Loop Pay
- Mennyire használják az emberek az Apple Payt?
- Mobilokra szánt megoldáscsomagot mutatott be a Symantec
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.