Media Hungary: Meddig gyorsulhat az emberi agy?
Robbanásszerűen nő az embert érő impulzusok száma a digitalizációnak köszönhetően: alig van olyan élethelyzet, amikor nincs egy okoseszköz a kezünk ügyében. Hogyan tanulunk és hozzuk meg döntéseinket a felgyorsult világban?
A Media Hungary május 10-11-én amellett, hogy pontos képet fest a média jelenét és jövőjét meghatározó trendekről, kiemelt figyelmet szentel a neuromarketing aktualitásainak, a HR szakma digitális kihívásainak, illetve a különböző társadalmi csoportok fogyasztási szokásainak is.
Milyen érzelmi és tudati állapotban hozunk vásárlói döntést? Melyek az impulzív vásárlás sajátosságai? Mennyire fontosak az érzelmek és az élmény a televíziós műsorokban? A Media Hungary keretében az Élmény és ügyfél című konferencia hasonló kérdések mentén vizsgálja az egyik legdinamikusabban fejlődő szakmai terület, a neuromarketing aktualitásait.
Az előadások keretében szó esik arról, hogy a digitalizáció hatására korábban elképzelhetetlen mennyiségű információ éri el az emberi agyat, a döntéshozatali folyamat pedig rendkívüli módon felgyorsult. A konferencia arra a kulcskérdésre keresi a választ, hogy hogyan lehet megtalálni a válaszokat a gyorsuló változásokra, illetve hogyan tud agyunk alkalmazkodni a megnövekedett tempóhoz és impulzus számhoz?
A munkahely mint élmény
A média- és kommunikációs ipar mellett a HR szakma is folyamatos változásokon megy keresztül. A megszokott sémák és vállalati struktúrák egyre kevésbé működnek a digitalizáció és a különböző generációk eltérő szemlélete miatt. A szerveztek „laposodnak”, egyre csökken a vezetők megmondó ember szerepe, a jövő a fejlesztő vezetőé, aki teret ad munkatársainak a kibontakozásra. A cégek, vállalatok munkaerő piaci versenyképessége kapcsán egyre fontosabb, hogy élményeket nyújtsanak a munkavállalóknak. A közösségi média pedig egyre inkább a munkaerő keresés és kiválasztás legfontosabb eszközévé válik. Ezeket a témákat vizsgálja a Media Hungary Human Resources vagy inkább Human Care? című konferenciája.
Hogyan fogyaszt a felső tízezer?
A különböző társadalmi- és korcsoportok eltérő fogyasztói és médiahasználati szokásai speciális megközelítést követelnek meg mind a média- mind a marketing szakemberektől. Mi jellemző az X,Y,Z és Alfa generációkra? Milyen az önértékelésük, márkaszeretetük és pénzköltési hajlandóságuk? Hány éves korban alakul ki a márkatudatosság? Hogyan és mire költenek a jómódúak? Mik a felső tízezer vásárlási szokásai? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket boncolgat a Media Hungary a Legyenek új céljaink! című szekció keretében.
Kapcsolódó cikkek
- SMART 2016: Budapesten versenyez az európai startup világ krémje
- A vezérigazgatók három IT-leckéje: mobilitás, cloud, big data
- SMART 2016: nemzetközi innovációs expót rendeznek Magyarországon
- Néhány nap és Hacktivity
- Smart city konferencia - a digitális jövő városában
- Media Hungary: az internetes „pók” a legújabb digitális csodafegyver a cégek kezében
- Samsung Fejlesztői Konferencia 2016: ahol az ötletek innovációvá válnak
- Migráció a médiafogyasztásban is: egyre nő a digitális bennszülöttek és bevándorlók száma
- Ízelítő az idei Ethical Hacking Konferencia programjából
- Jubileumi konferencián találkoztak a hazai Oracle felhasználók
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.