Robotikába invesztál a Xerox is

forrás: Prím Online, 2016. augusztus 26. 07:17

Napjaink infokommunikációs fejlődésének egyik sarokkövét jelentik a robotikát érintő innovációk. Ezalatt azonban korántsem azt kell érteni, hogy az érdekeltek életnagyságú robotok gyártásába fogtak volna bele. Sokkal inkább az olyan intelligens, szoftver-vezérelt eszközök fejlesztése zajlik gőzerővel, amelyek egyre több szektorban képesek automatizálni a munkafolyamatokat.

A neves tanácsadó cég, a McKinsey legutóbbi globális előrejelzése szerint a robotikának köszönhetően 2025-re akár 40-50 százalékkal is emelkedhet a vállalatok produktivitása, miután a tanulásra képes gépeket olyan képességekkel vértezik fel (pld: beszédértés), amelyek révén alkalmasakká válnak a felmerülő problémák, feladatok azonnali értékelésére, illetve megoldására.

 

A Xerox is jelentős beruházásokat hajt végre ezen a területen. Robotizált folyamatmenedzsment megoldásaikkal arra törekszenek, hogy a felhasználók egyszerűbbé, gyorsabbá és eredményesebbé tehessék az üzleti folyamataikat. 

 

A Xerox Automated Intelligence szoftver többek között az adatfeldolgozás automatizálásában képes segítséget nyújtani. Ezt arra programozták, hogy a különböző forrásokból (többek közt email, táblázatok) érkező információk alapján folyamatosan frissítse, rendszerezze az adatbázisokat. Továbbá alkalmas arra, hogy az adatokat összegyűjtse és megfelelő csatornákon, alkalmazásokon keresztül eljutassa azokhoz, akik ezekből dolgoznak, többek között ügyfélszolgálatokon, vagy pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó szervezeteknél.

 

 

A Xerox Case Management szoftver szintén arra helyezi a hangsúlyt, hogy azonnali információs támogatást nyújtson a felhasználóknak. Például a beérkező ügyfélkérés témája alapján azonnal elindítja a keresést az adatbázisban és összeszedi azokat az információkat, amelyek a kérdés kapcsán relevánsak. Minden összegyűjtött információt azonnal továbbít az ügyfélszolgálati munkatárs számítógépének képernyőjére, aki ezek alapján, pillanatokon belül teljes körű felvilágosítást adhat az érdeklődőnek. 

 

 

A Xerox szoftveres megoldásai széles körben alkalmazhatóak a legváltozatosabb területeken. A tömegközlekedési tájékoztatásban éppúgy, mint az komplex folyamatokból álló egészségügyi szektorban, vagy a precíz pénzügyi adminisztrációt megkövetelő iparágakban.

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon

A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok. 

2024. április 26. 19:40

A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.

2024. április 26. 14:44

Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban

A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.

2024. április 26. 11:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50