Quocirca: hét éve folyamatosan vezető MPS szolgáltató a Xerox

forrás: Prím Online, 2016. augusztus 5. 08:45

A neves kutatóvállalat, a Quocirca most közzétett legfrissebb elemzése szerint a Xerox továbbra is vezető szolgáltatónak számít a menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) piacán világszerte. A vállalat megszakítás nélkül, sorozatban a hetedik éve bizonyul a legjobbnak ebben a szolgáltatási szegmensben.

A Xerox menedzselt nyomtatási megoldásainak legújabb generációjának három fő fázisa a felmérés és optimalizálás, a biztonság és integráció, valamint az automatizálás és egyszerűsítés, amelyeket arra terveztek, hogy hidat képezve a papíralapú ügyintézés és a digitális megoldások közt, segítsék a felhasználókat abban, hogy azok erősíthessék a dokumentumkezelési folyamataikat a bevételeik növelése, a költségeik csökkentése és a működésük hatékonyabbá tétele érdekében. A Xerox MPS használatával a vállalkozások kiszervezhetik a nyomtatás menedzselését és mintegy 30 százalékkal csökkenthetik a kiadásaikat ezen a téren.

 

A Quocirca, mint a globális nagyvállalati MPS piacot elemző felmérés készítője a menedzselt nyomtatási szolgáltatások vonatkozásában a Xerox-ot valós és erős portfoliót biztosító szolgáltatóként nevezi meg, amelynek kínálata mérettől függetlenül, bármely vállalkozás számára elérhető. Továbbá mindezt kiegészítik a Xerox széles körű munkafolyamat automatizálási megoldásai is.

 

„A Xerox komoly hírnévvel rendelkezik a menedzselt nyomtatási szolgáltatások területén, amit az is bizonyít, hogy immár hét éve folyamatosan a felméréseink élén végez. A következetes, világszintű kiszolgálás és a kifinomult riportolási, elemzési felület kiemelkedő teljesítményt biztosít. Ez többek közt akkor érhető tetten, amikor a Xerox olyan nagy, komplex szervezetekkel dolgozik együtt, amelyek változatos irodai és nyomdai nyomtatási infrastruktúrával is rendelkeznek. A vertikális piacokra szabott automatizálási megoldásokba való befektetésével a Xerox olyan erős megoldás-fókuszú portfoliót fejleszt, amellyel áramvonalasítja a munkafolyamatokat és segít abban, hogy a papíralapú- és a digitális feladatok jobban integrálhatóak legyenek.” – fejtette ki Louella Fernandes, a Quocirca társigazgatója.

 

A Quocirca felmérése nyolc szolgáltató független értékelését, illetve a kulcs MPS trendek meghatározását tartalmazza, amelyeket az ügyfélkutatás eredményei alapján szűrtek le. Ezek szerint a költségek, a biztonság és a szolgáltatások jelentik a fő szempontokat az MPS vonatkozásában. Ezen belül a válaszadók 81 százaléka a biztonság kérdését fontosnak, illetve nagyon fontosnak ítélte meg, ami emelkedést mutat a tavalyi 75 százalékos arányhoz képest. A nyomtatási megoldások és szolgáltatások biztonságosabbá tételének fokozottabb igényét az a tény is alátámasztja, hogy az elmúlt évben a szervezetek 61 százalékánál történt legalább egy, egyszerű nyomtatási feladat végrehajtásával kapcsolatos adatsértés. A felmérésből kiderül az is, hogy a válaszadó vállalatok döntő többsége (80 százalék) az MPS-t a digitális átállás fontos hajtóerejeként tartja számon.

 

 

„Az információk kezelése és biztonságossá tétele, mind papír alapon, mind digitálisan, fontos a szervezeteknek. Ezzel együtt a Quocirca legutóbbi MPS-fókuszú jelentése rávilágít arra, hogy a szervezetek a menedzselt nyomtatási szolgáltatásokra úgy tekintenek, mint a digitális jövő hajtóerejére. A felmérés pedig elismeri azt is, hogy a Xerox képes egy olyan információs menedzsment stratégia megvalósítására, amely egyaránt magába foglalja a papíralapú és a digitális folyamatokat.” – hangsúlyozta Joseph Hanania a Xerox outsourcing szolgáltatások nemzetközi részlegének alelnöke.

 

A Xerox folytatja a munkafolyamat automatizálási portfóliójának a megerősítését, és új megoldásokat fog bemutatni, amelyek a nagyobb hatékonyságot és a digitális átállást szorgalmazzák. A Xerox megoldásai jelenleg lefedik a biztosítás, az egészségügy, a bankolás, a gyártás, a kiskereskedelem, a kormányzat és a felsőoktatás területét. 

 

2015-ben a Xerox-ot szintén vezető szolgáltatóként nevezte meg a Gartner Magic Quadrant for Managed Print and Content Services jelentése, az IDC MarketScape U.S. Managed Workflow Services Vendor Assessment felmérése, illetve az IDC MarketScape Western Europe Managed Workflow Services Vendor Assessment kutatása is. 

Kulcsszavak: MPS nyomtatás Xerox

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja

Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:

2023. február 4. 21:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05

Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI

2024. február 27. 20:28

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15