Profi kommunikációs kampánnyal a továbbtanulásért
A budapesti Lumiere Filmiskola professzionális marketing-kommunikációs kampánnyal hívja fel a figyelmet képzéseire. Az alapítók a filmes szakmában hiánypótló oktatásra vállalkoztak az iskola indulásakor. Céljuk, hogy olyan minőségi szakmai tudást adjanak a fiatalok kezébe, amivel valóban el is lehet helyezkedni a filmiparban. A tavaszi kurzusokra most összehangolt kommunikációs kampánnyal hívják fel a továbbtanulni vágyók figyelmét.
Megérkeztél a filmiparba! Ezzel a szlogennel hívják fel a figyelmet képzéseikre az iskola vezetői. A 2017-ben alakult Lumiere Filmiskola nem kevesebbet ígér, mint azt, hogy olyan szakmát ad a fiatalok kezébe, aminek helye, kereslete van a filmiparban.
– Természetesen nem ígérünk lehetetlent, hiszen nem lenne reális, ha azt mondanánk, hogy minden diákunk el fog tudni helyezkedni a szakmában. De azt igenis kijelenthetjük, hogy olyan filmes hiányszakmákra képezzük ki a hallgatóinkat, amikre nagy-nagy szükség van. – mondta el Salamon András DLA, Balázs Béla-díjas filmrendező, forgatókönyvíró, az iskola egyik alapítója.
A Lumiere többek között olyan szakokat indít a márciusban kezdődő szemeszter során, mint drón operatőr, scripter, vágóasszisztens, vagy akár a rendezőasszisztens, segédoperatőr, amelyekre nagy igény van a filmgyártásban. Magyarországon a kedvező körülmények, mint például az adóvisszatérítés, a képzett munkaerő és a világszínvonalon működő filmipari műhelyek óriási vonzerőt jelentenek a nemzetközi producereknek. Budapest az amerikai filmstúdiók kedvenc forgatási helyszínévé vált, lekörözve ezzel több európai nagyvárost. A hazai filmipar számára mégis komoly nehézséget jelent a súlyos szakemberhiány. Ezt a problémát felismerve alapította Salamon András két társával a Lumiere-t. Az iskolaalapító három filmes szakember: Incze Ágnes, Balázs Béla-díjas filmrendező, vágó, egyetemi oktató és producer, az Európai Filmakadémia tagja, Jávor Tamás, USA-ban élő, magyar származású fotográfus, producer és Salamon András DLA, Balázs Béla-díjas filmrendező, forgatókönyvíró, egyetemi oktató, az ELTE, az SZFE tanára.
A Lumiere-t annak a nyilvánvaló ellentmondásnak a kezelésére hozták létre, hogy – noha Budapesten forgatják, már Európához viszonyítva is, a legtöbb amerikai filmet – a filmszakmához elengedhetetlen területeken, mint pl. vágóasszisztens, produkciós asszisztens, scripter, segédoperatőr, mégis súlyos szakember hiány van. Ezen területek betöltésére egyre nagyobb szükség van, viszont képzésük a Lumiere Filmiskola megjelenéséig nem volt igazán megoldott. Vagyis az iskola egyszerre jelent képzést és szerencsés esetben elhelyezkedési lehetőséget is a fiatalok számára.
Ezt hivatott kommunikálni a Lumiere kampánya, amely nem a rózsaszínben ábrázolt hollywood-i álomvilágot jeleníti meg, hanem kőkemény, de annál izgalmasabb munkaként mutatja be a filmkészítést. A kreatív elemeken az egyes szakokra hívják fel a figyelmet, a social media felületeken látható kisfilmekben pedig az iskola diákjainak személyes beszámolóit láthatjuk arról, hogy mennyire hasznos volt számukra a képzés, egyrészt tanulási, másrészt elhelyezkedési szempontból.
A Lumiere Filmiskola áprilisig futó kampányának célja, hogy erősítse a Lumiere brandjét, szélesítse annak ismertségét és tovább növelje szakmai presztízsét. Az iskola, az indulása óta eltelt rövid idő alatt képes volt bizalmat építeni mind a szakmában, mind a továbbtanulók körében, ami bizonyítja a létjogosultságát. A 2019-es tavaszi kampány tovább szeretné erősíteni a már kialakult pozitív képet, illetve növelni szeretné a hallgatói létszámot. A kampány 2019. január és április között szólítja meg elsősorban online felületeken azokat a fiatalokat, akik érdeklődnek a filmipar iránt, és a szakmához kapcsolódóan szeretnének továbbtanulni, nem utolsósorban pedig elhelyezkedni a filmiparban.
Kampányelemek:
- Image film
- Plakátok
- a Lumiere social média felületei (Facebook, Instagram)
- Lumiere weboldala
- Google display, Google search
- PR kommunikáció (kulturális, és marketing szakmai oldalak felé)
- Események
- Lumiere Filmiskola nyílt nap (március 21.)
- early bird akció (10 % kedvezmény március 21-ig)
- diákok által készített, hajléktalanokról szóló közös dokumentumfilm vetítése
- image film forgatásról készült werkfilm promotálása
Az alkotók listája:
Megbízó: Lumiere Filmiskola
Kampány menedzser: Incze Ágnes
Művészeti vezető: Salamon András
Kreatív supervisor: Tóth Andrea, Gál László
Art director: Virág Zoltán Ales
Online média szakértő: Virág Levente
Image film szereplők: Sárközi Zsófia, Kerekes Vica, Gyabronka József
Kapcsolódó cikkek
- A tudatos nethasználat oktatása egy messenger-fejlesztéssel
- Nem agrármérnökök, hanem programozók kellenek a földekre
- Hivatalos digitális oktatási képzést nyújt pedagógusoknak a HiperSuli
- Elindult az első minősített, gyakorlatorientált innovációs képzés Magyarországon
- Beszámoló a Safer Internet Program 2018. évi oktatási eredményeiről
- Az egyetemi hallgatók harmada már átélte a kapunyitási pánikot
- Az E.ON remek hely a tanulásra
- Vállalati tréningekkel és tapasztalatai megosztásával kezdi a Codecool az évet
- További rekordot döntött az Educatio kiállítás
- Robotprogramozással újít a Vodafone és a Skool
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.