Itt a MagentaKraft legújabb kihívása!
Újabb kihívás elé állítja a Telekom a tettre kész fiatalokat. A MagentaKraft felhívásának középpontjában az évszázad mérkőzése, a legendás 6:3 áll. Cél a meccshez köthető családi sztorik digitális eszközökkel való megőrzése.
Idén kezdte el működését a Magyar Telekom fiatalok számára kialakított országos platformja, a MagentaKraft, amely egy tettre kész, folyamatosan bővülő közösség virtuális és offline helyszíne. A MagentaKraft lehetőséget és inspirációt biztosít arra, hogy a Z generáció tagjai megmutassák, mire képesek egy szakmai, támogató közösségen belül. A nyári időszak óta 11 projektcsapat dolgozik folyamatosan az ötleteik megvalósításán.
Most pedig a KraftQuest keretein belül nem projektötleteteket várnak, hanem folyamatosan megoldásra váró felhívásokat írnak ki. Az első feladatok a Telekom nemrég bejelentett digitális tüneményéhez, a legendás 6:3-as meccs felújításához kapcsolódnak. Az angol-magyar mérkőzést november 25-én mutatják be a Super TV2-n. A projekt célja nemcsak egy nemzeti örökség átadása sosem látott formában, de a Telekom szeretné a különböző generációkat is közelebb vinni egymáshoz.
A MagentaKraft két 6:3-hoz kapcsolódó kihívást is közzé tett.
Az elsőben a cél a mérkőzéshez kapcsolódó családi emlékek tovább örökítése. A jelentkezőknek sztorikat, élményeket kell felkutatniuk, majd valamilyen digitális eszközzel feldolgozniuk és beküldeniük. A második kihívást pedig a Neopaint által alkotott, budapesti Rumbach Sebestyén utcában található tűzfalfestmény inspirálta, amelyen több, 6:3-hoz kapcsolódó momentum is feltűnik. A feladat itt az, hogy a krafterek kifejtsék, mit is jelent ez a mérkőzés számukra. Az eszközöket tekintve mindkét feladványnál szabad kezet kapnak az alkotók: lehetséges videó, digitális kollázs és podcast formában is feldolgozni az ötletüket, a fő szempont, hogy digitális megoldás legyen. A legjobbnak ítélt alkotások beküldői egy Xiaomi Mi Electric Scooter 1S elektromos rollerrel lesznek gazdagabbak.
Kapcsolódó cikkek
- Egyedülálló programot indít a Telekom HR szakembereknek
- Agilisra vált a Telekom hálózatos területe
- A hálózatok esztétikája a MOST Fórumon
- A Telekomnál szeptember 23-tól elérhetők az Apple új termékei!
- MagentaKraft, a Z generáció legizgalmasabb ugródeszka platformja
- Kedvezményes Telekom-előfizetés várja a Codecool diákjait
- Egy évig havidíjmentes szolgáltatásokkal támogatja a Telekom a nonprofit szervezeteket
- Kiállítás nyílt a Telekom Művészeti Gyűjteményéből a Ludwig Múzeumban
- Korlátlan mobilnettel kezdhetik az új tanévet a Telekom Magenta1 ügyfelei
- Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.