Kulturális nagykövetek támogatják a klasszikus zene Netflixét
Egyszerre online koncertterem és rendhagyó zenei videómegosztó az Óbudai Danubia Zenekar utazenehez felülete, ahol hangulatokhoz, érzelmekhez köthető kategóriákba rendezve válogathatunk a felvételek között. A klasszikus zenében a világon egyedülállónak számító oldal bevezető kampányát a MITTE Communications tervezte és bonyolította le. Öt nagykövetet - Hámori Gabit, Karácsonyi Katát, Péterfy Borit, Janklovics Pétert és Jocó bácsit - kértek fel, akik különböző szemszögből mutatják be, mit jelent számukra a zene, hogyan hat rájuk a mindennapokban.
Az Óbudai Danubia Zenekar 2020 decemberében indította el az utazenehez.hu honlapot, amely a klasszikus zene „Netflixeként” érzelmekhez, hangulatokhoz kapcsolódó, tematikus bontásban gyűjti össze a zenei anyagokat. A zenekar és az oldal indulásához kapcsolódó kampány célja, hogy összehozza az embereket a zene erejével.
A kampányhoz öt nagykövetet kértek fel, akik személyes élményeiken keresztül mutatják meg, mennyire sokféle területre, élethelyzetre képes inspirálóan hatni a zene. Az Új kezdet kategória nagykövetének, Péterfy Borinak az áramlás, Janklovics Péternek az egyensúly, Hámori Gabriellának a szabadság, Jocó bácsinak a béke, míg Karácsonyi Katának a nyugalom érzete kapcsolódik hozzá. Az öt nagykövet jól azonosítható, színes háttér előtt készített dinamikus, zenei mozgásokat imitáló fotókon és enyhén lassított, improvizatív mozgásokra épített, személyesen narrált videóban osztja meg érzéseit a zene erejével, életükben betöltött szerepével kapcsolatban.
„A vérkeringés beindul, a szív feldobban, a lélek megrezdül, az energia áramolni kezd” – Péterfy Bori énekesnő ezekkel a szavakkal írja le, mit jelent számára a zene, amely folyamatosan inspirálja a színesebb, gazdagabb élet eléréséhez. Janklovics Péter humorista az alkotás folyamatával, az egyensúly teremtésével kapcsolja össze a zenét, míg Hámori Gabriella színésznőt a zene élete minden mélységében és magasságában elkíséri. „Nagyon hiszek abban, hogy a zene szabaddá tesz és az embert segíti a csúcsra lépni” – meséli.
Karácsonyi Kata, korosztályos világranglista első sakkozó egy játszma során a legjobb lépés megtalálására törekszik. „A zene segít megnyugodni és tiszta fejjel döntést hozni, ugyanakkor inspirál és erőt ad, hogy ne féljek egyre jobb és jobb lenni” – emeli ki. Balatoni József, vagy ahogy mindenki ismeri, „Jocó bácsi” tanárként a pandémia bizonytalanságainak átvészelését emelte ki a zenével kapcsolatban. „Az elmúlt időszak tanárként is nagy kihívás elé állított. Azt hiszem, most mindennél fontosabb, hogy nyugodtak maradjunk, megőrizzük türelmünket és békét teremtsünk magunk körül, ezzel segítve önmagunkat és a diákjainkat is.”
A kampány december közepén indult. Egy sajtótájékoztatóval egybekötött online eseményen mutatták be az oldalt és az első nagykövetet, Janklovics Pétert. A felületen mára a felhasználók több száz órát töltöttek el a videók nézésével, és több ezer oldalletöltést produkáltak Amerikától, Németországon át Kínáig.
Az Út a zenéhez kampányt a MITTE kreatív koncepció kidolgozásával, egyedi fotózással és videotartalmakkal, grafikai anyagokkal, PR-kommunikációs tevékenységgel, illetve social kommunikációs tartalmakkal támogatta. Az egyedülálló klasszikus zenei online felület június elsejéig ingyen használható.
Kapcsolódó cikkek
- Megvannak ‘Az Év honlapja’ 2020 díjazottjai!
- Új európai online piactér indult
- Teljesen megújul a Huawei közösségi oldala
- Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu
- Elérkezett az év végi csapatépítők ideje
- Már a vidéki bevásárlóközpontok forgalma is követhető a weben
- Ingyen indíthatnak webshopot borászatok egy friss magyar megoldással
- Ingyenessé teszi a főbb oktatási oldalak elérését hálózatán a Telenor
- A legfontosabb tudnivalók honlapkészítés előtt
- Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ pályázat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.