Április végéig lehet jelentkezni a MOL frissdiplomás programjára
Elindult a jelentkezési időszak a MOL-csoport frissdiplomás programjára, a Growww-ra. A sokszínű, 12 hónapos program ideális lehetőség azoknak a pályakezdő fiataloknak, akik elvégezték az egyetemi alap vagy mester képzést, és szeretnék a karrierjüket a régió egyik legnagyobb vállalatánál beindítani.
A MOL-csoport több mint 80 pozíciót kínál a műszaki, üzleti, informatikai, társadalom- és természettudományi területeken. A programba legfeljebb egyéves munkatapasztalattal rendelkezők jelentkezhetnek, akár a budapesti központba, akár a MOL-csoport 6 országban (Lengyelország, Horvátország, Szlovákia, Csehország, Románia, Szlovénia) működő leányvállalataihoz.
Az egyéves program lehetőséget biztosít a fiatal tehetségeknek, hogy megismerkedjenek a MOL-csoporttal, az energiaiparral, és hogy innovatív és friss ötleteikkel vegyenek részt az iparág átalakulásában. A Growwwerek beilleszkedését egy mentor segíti majd, szakmai fejlődésükhöz pedig számos lehetőséget kínál a vállalat.
A MOL kiemelt figyelmet szentel a tehetséggondozásnak, hiszen a vállalat a nemrég megjelent MOL 2030+ stratégiájában is hangsúlyozta, hogy a MOL komplex átalakításának végrehajtásához elengedhetetlen a sokszínű, befogadó vállalati kultúra. A legnagyobb értéket pedig a tehetséges kollégák jelentik, éppen ezért elengedhetetlen egy olyan nagyvállalat számára, mint a MOL, hogy hosszú távon is vonzóvá váljon a tehetségek számára, fejlessze és megtartsa őket.
„Az idei Growww programba jelentkezők nagyon izgalmas időszakban csatlakozhatnak hozzánk, hiszen stratégiánk frissítésével komoly feladatok várnak ránk. A világ jóval gyorsabb ütemben változik, mint azt gondoltuk, így nekünk is fel kell gyorsítanunk a vállalat transzformációját. Olyan új üzletágakba lépünk be hamarosan, ahol eddig még nem voltunk jelen, és ezzel új típusú kihívásokra kell felkészülnünk. A legjobb ötletekre és a legjobb kollégákra van szükségünk, akiknek a segítségével hatékonyan valósíthatjuk meg a stratégiánkat. Támogatjuk a fiatal generációt és egyben számítunk rájuk hiszen friss és innovatív szemléletmódjukkal hozzájárulhatnak céljaink megvalósításához. A Growww frissdiplomás programunk már évek óta nagyszerű ugródeszkaként szolgál azoknak a pályakezdő fiataloknak, akik a régió egyik legnagyobb vállalatánál képzelik el a jövőjüket és szeretnék velünk együtt formálni a jövőt” - mondta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport HR igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Mol Mobile: Mobilszolgáltatást indított a Mol
- Covid-díj a pedagógusok munkájának elismerésére
- Stratégiai együttműködést köt a MOL és az SAP
- A MOL Mester-M Díjával jutalmazták a Neumann Társaság alelnökét, Erdősné dr. Németh Ágnest
- 30 millió forintot fektet a MOL a fenntartható jövőbe országszerte
- Fenntarthatósági kompetencia központot hoz létre a Pannon Egyetem és a MOL
- 130 álláshelyet kínál a MOL friss diplomásoknak
- Nemzetközi karrierépítés a MOL segítségével
- Minden rekordot megdöntött a STRAND Fesztivál
- A MOL is az EIT Digital tagjai között
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.