A Bridgestone Tatabánya idén is B-Pink kampánnyal küzdött a mellrák ellen

forrás: Prím Online, 2023. október 31. 18:12

Idén már ötödik alkalommal indított átfogó programsorozatot a Bridgestone Tatabánya a nők ezreit érintő mellrákos megbetegedés ellen. A B-Pink kampány központi eleme, hogy ingyenesen biztosít szűrést a munkavállalók számára, valamint felhívja a figyelmet a rendszeres orvosi- és önvizsgálat fontosságára. A vállalat mindemellett a gyárban dolgozók hétköznapjait is különböző, a témához kapcsolódó aktivitásokkal dobta fel. Jógaórák, közösségi gyalogtúrához való csatlakozás és edukációs üzenetek emlékeztették a kollégákat a testi-lelki egészség megőrzésének fontosságára.

Hazánkban minden 10. nő személyesen is megtapasztalja élete során a mellrákot, a nők körében ez a leggyakoribb daganatos megbetegedés. A betegség legyőzésének kulcsa a prevenció, hiszen a korai stádiumban felfedezett daganatok 95 százalékban gyógyíthatók. A B-Pink kampány során éppen ezért kerül hangsúly a szűrésre, amelyet a vállalat ingyen biztosít minden ott dolgozó hölgynek.

 

 

A B-Pink azonban sokkal többet jelent a biztosított vizsgálatoknál. Kívül-belül rózsaszínbe öltöztetik ilyenkor a tatabányai gyárat a programszervezők, és az épület számos helyiségében helyeznek el a szűrésre buzdító kreatív üzeneteket, felhívásokat és vizuális elemeket, amelyekkel a vállalat közel 1400 munkatársa találkozhat egész hónapban. A „Mozdulj az egészségért!” aktivitások pedig még tovább színesítették a hónapot. Többek közt jogaoktató közreműködésével tartott relaxációs szeánszokon vehettek részt a gyárban dolgozók, ahol lazító és nyújtó tornagyakorlatokkal mozgatták át magukat.

 

A Bridgestone számára az is kiemelten fontos, hogy szerepvállalásukkal ne csak munkavállalóik körébe, hanem helyi családok nőitagjaihoz is eljuttassák figyelemfelhívó üzeneteiket. Ennek kapcsán a kampány idén szeptember 29-én indult meg a tatabányai „Érted Alapítvány” által szervezett „Gyalogolj az életedért” közösségi sétával. A Bridgestone Tatabánya az első vállalat, amely a menet mellé állva karolta fel a kezdeményezést, ezáltal is hirdetve a megelőzés és a tudatosság fontosságát. A Szent Borbála Kórháztól induló, egészen a tatabányai Életfáig tartó gyalogtúrán szép számmal megjelent Bridgestone kollégák rózsaszín lufikkal hívták fel a figyelmet a női egészség fontosságára a többi lelkes résztvevővel együtt.

 

 

„A Bridgestone Tatabányánál kiemelt hangsúlyt fektetünk a munkavállalói jóllétre. Minden nap dolgozunk egy olyan atmoszféra megteremtésén, amelyben a kollégák minden tekintetben a lehető legjobban érzik magukat. Ezt többek közt érdekes aktivitásokkal, kampányokkal igyekszünk elérni, amelyekben természetes módon szerepet kap a testi és lelki egészségmegőrzés is. Örömmel látom, hogy évről évre egyre több női kolléga vesz részt az ingyenes szűréseken és az azt övező közösségi programokon. Az egészség mindenkinek jár, női és férfi kollégáknak egyaránt, így az októberi rózsaszín reflektorfény után kék köntöst veszünk majd a „Movemeber” kampányunk kezdetével” – Nyilatkozta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Kft. ügyvezető igazgatója. 

Kulcsszavak: Bridgestone

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.

2024. május 3. 14:41

A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 13:04

Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.

2024. május 3. 11:39

Mennyire vannak biztonságban a jelszóval védett adataink?

Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.

2024. május 3. 09:54

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14