Minőségi vállalatirányítás egyetlen csomagban

Instant Infosys

, 2002. február 5. 10:40
Az Instant Infosys az Infosys Integrált Vállalatirányítási Rendszer hagyományos gazdálkodástámogató ügyviteli, üzleti adminisztrációs és erőforrás-tervező funkcionalitása mellett számos szorosan integrált, korszerű e-business alkalmazást, hatékonyságnövelő opciót és szolgáltatást tartalmaz. Az Instant Infosys megoldáscsomag forgalmazását a Megatrend 2002. februártól kezdi meg. Az Infosys mint központi alkalmazás pénzügyi, számviteli, kereskedelmi és logisztikai modulja saját fejlesztésű webáruházzal, vezetői információs alkalmazásokkal és ügyfélkapcsolat-menedzsment megoldással egészül ki a csomagban. Az Instant Infosys újdonságai: Infosys Iktató modul, MegaPortal, DSS Extra, Helpdesk CRM, I-Shop webáruház, Távmenedzsment és NetSzonda.
Az Iktató modul az Infosys bevált üzleti objektumrendszerének felhasználásával került kifejlesztésre, így teljes körűen integrált az Infosys rendszer többi moduljával. Önállóan is működőképes, a teljes egészében vagy részlegesen rendelkezésre álló Infosys-modulokkal azonban számos értékes extrafunkció vehető igénybe, például hogy bármely ügyviteli bizonylat előállításakor az operátor az iktatási feladatot is elvégezheti. A modul lehetőséget biztosít az iktatandó iratokhoz a szervezetnél használatos projekt, illetve munkaszám vagy a minőségbiztosítási rendszer által meghatározott egyéb azonosító szám hozzárendelésére, amely adatokat az Infosys más moduljaiban definiáltak. Az integráltság foka a felhasználó igényei szerint egyedileg testre szabható.

A MegaPortal vállalati intranetportál a vezetői döntéstámogatás hatékony eszközeként a legkorszerűbb Microsoft-technológiákra épülő alkalmazás, amely böngészőfelületen, testre szabható módon biztosít célspecifikus információs csomópontot a vezetők számára. A MegaPortal e-business megoldás számos testre szabható Infosys grafikus lekérdezést, webes riportot és ún. szemafort tartalmaz, amely a vállalati balanced scorecard szerves részévé tehető. A MegaPortal lehetőséget biztosít más, külső forrásból származó adatok megjelenítésére is.

A DSS Extra Oracle döntéstámogató rendszerekre épülő, saját fejlesztésű, az Infosys vezetői információs felületét kiegészítő alkalmazáscsomag. Az Infosys adataiból adattárházat épít, amihez előre elkészített lekérdezéseket, elemzéseket, előrejelzéseket és modellezéseket tartalmaz. A funkcionalitás egyszerűen testre szabható, segítségével a felhasználó igényeinek megfelelő közgazdasági modell alakítható ki.

A Helpdesk CRM korszerű eszközt kínál az ügyfélszolgálati munkák automatizálására. Az alkalmazás segítségével rögzíthetők a vállalathoz levélben, telefonon, faxon vagy e-mailben beérkező észrevételek, reklamációk, illetve hibabejelentések. A rendszer több szinten segíti az ügyfélszolgálati/vevőszolgálati csoportmunkát, a gyors kiszolgálást, az optimális hibaelhárítást, és kulcsrakész információt szolgáltat az operatív vezetői és stratégiai döntéshozáshoz.

A Megatrend távmenedzsment-megoldása lehetővé teszi, hogy bármely elektronikus kommunikációs csatornán (internet, bérelt vonal, ISDN) a Megatrend szakemberei távolról menedzseljék a teljes informatikai rendszert, éppúgy, mintha a helyszínen tartózkodnának. A megoldás révén megtakaríthatók az utazási költségek, illetve a beavatkozás azonnali megkezdésével hatékonyabbá válik a rendszermenedzsment. A NetSzonda hálózati biztonságtechnikai analízis hálózati csomagforgalmat, terhelést és intranet-, illetve internethálózati sebezhetőséget vizsgál. A NetSzonda része a hálózati topológia átvizsgálása, az IP-struktúra és internetelérés elemzése, a mentés és archiválás vizsgálata, a vírusvédelmi megoldások vizsgálata, továbbá a hálózati elemek konfigurációjának biztonságtechnikai áttekintése.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55