Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
Oracle Profitability Manager, amellyel a felhasználók részletesebb nyereségességi elemzéseket és kimutatásokat végezhetnek bármilyen mérőszámra vonatkozóan, beleértve a termékeket, az értékesítési csatornákat és a piaci szegmenseket, sőt akár az egyes ügyfelek szintjét is.
Az Oracle Strategic Network Optimization segítségével a felhasználók folyamatosan kiértékelhetik a vállalat globális szállítói láncát befolyásoló döntések költség- és bevételvonzatát.
Az Oracle Projects Portfolio Analysis a szcenárió analízis módszerével teszi lehetővé nemzetközi projektek kiválasztását, finanszírozását és rangsorolását.
Globális munkavégzés - fokozódó versenyképesség
Sok cégnek kell szembesülnie olyan összetett problémával, amit a több részlegből álló vállalati szervezetet működtetése jelent, mivel ezek számos üzemeltetési egységből vagy nemzetközi régióból állnak. Az E-Business Suite 12 olyan új funkciót is tartalmaz, amely több üzleti egységre kiterjedő folyamatok kezelését teszi lehetővé. Az Oracle Pénzügyi Alkalmazások egyik tervezett funkciója például egyetlen tranzakcióval több számviteli bejegyzés létrehozását teszi lehetővé a helyi és a vállalati szintű GAAP szerinti számításokhoz. Így a multinacionális cégek egyetlen adattárból egyszerűbben konszolidálhatják üzleti adataikat és készíthetik el kimutatásaikat. Emellett az Oracle Compensation Workbench a tervek szerint azt is biztosítja, hogy a munkavállalók valamennyi javadalmazási formái egyetlen helyen jeleníthetők meg az alkalmazottak földrajzi elhelyezkedésétől és szervezeti helyétől függetlenül.
Átfogó irányítás a költségek csökkentése és a teljesítmény fokozása érdekében
Korábban jelentős időt és erőfeszítést emésztett fel a különböző működési egységekre vagy földrajzi területekre kiterjedő alkalmazások bevezetése illetve felügyelete. Az Oracle E-Business Suite 12. verziója jelentősen egyszerűbbé egyszersmind olcsóbbá teszi az új alkalmazások bevezetését, felügyeletét és bővítését. A tervekben a következő kulcsterületek szerepelnek:
A hatósági és törvényi előírások betartása – Az E-Business Suite 12 egységes környezetet biztosít a számviteli üzleti szabályok felülvizsgálatához és auditálásához. Ezáltal a felhasználók globális szinten felügyelhetik a megfelelőséget az üzleti szabályok egy központi adattárának segítségével.
Egyszerűbb kezelhetőség – Az új verzió a korábbi változatok és az újonnan beszerzett termékek legjobban bevált gyakorlatát felhasználva egyszerű kezelhetőséget biztosít.
Globális alkalmazásfelügyelet – Az E-Business Suite 12 tartalmazza az Oracle Enterprise Manager 10g-be előzetesen már beépített felügyeleti funkciókat, így az ügyfelek maximálisan kihasználhatják meglévő vállalati alkalmazásaik képességeit.
Átfogó integrációs lehetőségek – Az E-Business Suite 12 a korábbiaknál is fejlettebb támogatást biztosít az Oracle alkalmazások és más gyártók alkalmazásainak együttműködéséhez. Az új verzióban egy olyan webszolgáltatási adattár is helyet kapott, amely katalogizálja az Oracle E-Business Suite alkalmazásegyüttesben található több száz szolgáltatást.
Ágazatspecifikus folyamatok
Az Oracle tovább szélesítette a támogatott adaptálható, ágazatspecifikus üzleti folyamatok körét. Az Oracle E-Business Suite 12 tervezett funkciói közé tartoznak az alábbiak:
Kommunikáció – Az Oracle Order Management támogatást biztosít az ügyfélszolgálatok folyamatos karbantartásához, beleértve a szolgáltatások újrakonfigurálását, frissítését, szűkítését, felfüggesztését, újraindítását vagy lezárását.
Magas színvonalú technológia, kiváló gyártásminőség – A japán és kínai hatósági és törvényi előírások betartása érdekében az Oracle Financial Management támogatja a díj alapú Shikyu és Golden Tax rendszereket. Az Oracle Shop Floor Management támogatja a tömeges és sorozatszám alapján ellenőrzött összeszerelési műveleteket illetve az értékesítési rendelésfoglalásokat a tömegtermelést végző vállalatok esetében. Emellett a gyártáskivitelezési rendszerek (MES) funkcióit is segíti a támogató tevékenységet ellátó, diszkrét rendszerű gyártást végző vállalatoknál.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Oracle: Egyszerre öt nagy üzleti szoftvercsaládja új verziója
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- Továbbfejlesztett e-számlázási és számlaanalitikai alkalmazás
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.