Közel háromszorosára nőtt a CV-Online tavalyi bevétele

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. február 4. 11:12
A budapesti székhelyű, integrált munkaerő-közvetítési szolgáltatásokat nyújtó CVO Group 2001-ben rekordnagyságú, 1,3 millió eurós árbevételt ért el, még nem auditált adatok alapján, ami 277%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A Deloitte & Touche Central Europe 2001. novemberi közleményében a CVO Groupot a 7. helyen rangsorolta a leggyorsabban növekvő közép-európai technológiai cégek Fast 50 listáján.
A csoport 2001. évi sikerének egyik pillére az volt, hogy eredményesen terjesztette ki az Észtországban bevezetett internetes munkaerő-közvetítési modellt Közép- és Kelet-Európára. Ezt jelzi, hogy a cégcsoport üzleti eredménye 2001-ben Magyarországon, Csehországban, Lettországban, Litvániában és Lengyelországban az előző évit közel tízszeresen meghaladta. Ezen országok 2001-ben már 63%-kal járultak hozzá a cégcsoport összes bevételéhez; szemben a 2000. évi 17%-kal.

A csoport tavalyi sikerének másik pillére a Professional People divízió felépítése volt. A Professional People a csoport hagyományos módszerekkel dolgozó személyzeti tanácsadó divíziója, ami kezdő és középvezető szakemberek kiválasztására szakosodott, a teljes régióra kiterjedő irodahálózattal. A Professional People üzleti modellje arra az egyedi kombinációra épül, hogy magas szintű képzést nyújt tanácsadói részére a legjobb hagyományos kiválasztási módszerekről, melyeket a vállalat modern információtechnológiai tapasztalatai révén továbbfejlesztettek. A Professional People tevékenységének 2001. márciusi indulása óta folyamatosan növekvő mértékben járul hozzá a cégcsoport bevételéhez, aránya decemberre megközelítette a 25%-ot.

A CVO Group vezérigazgatója, Norrie Sinclair szerint a csoport előtt álló következő mérföldkő a pozitív cash-flow elérése. "Úgy számítjuk, hogy ezt a pontot 2002. második negyedévében fogjuk elérni, ami megfelel a tavaly szeptemberi előrejelzéseinknek. Célunk, hogy bebizonyítsuk részvényeseinknek és az egész online munkaerő-közvetítési piacnak, hogy lehetséges nyereséget termelni ezen a piacon. 2001-ben sikerült gyorsítani növekedésünket, miközben jelentősen csökkentettük kiadásainkat, ami az ágazatban szinte egyedülállónak számít." A cél elérése érdekében a cégcsoport folytatja a CV-Online és a Professional People divíziók kiépítését, valamint piacra dobja a CVO Selectort, ezt az új fejlesztésű, szoftver alapú munkaerőfelvétel-bonyolító rendszert; ami jelenleg néhány kiválasztott ügyfélnél a tesztelés végső fázisában van.

  • Az 1996-ban Észtországban alapított, és 2001 elejétől budapesti központtal működő CVO Group tevékenysége lefedi Magyaroszágot, Csehországot és Lengyelországot, illetve Észtországot, Lettországot és Litvániát. A CVO Group a közép-európai régióban több mint 240 000 regisztrált felhasználót szolgál ki, ügyfelei között pedig egyaránt megtalálhatóak multinacionális cégek, mint például a Philips, a Colgate-Palmolive vagy a Citibank, illetve nagy helyi vállalatok, mint például Magyarországon a Matáv, a Chinoin vagy a Synergon. Magyarországon a CV-Online rendszert több mint 31 000 regisztrált álláskereső használja. A felhasználók több mint 600 000 oldalt töltenek le havonta. A magyar leányvállalat árbevétele 2001-ben több, mint nyolcszorosa volt a 2000. évinek, amivel a magyar vállalat Közép-Európa vezető CV-Online divíziójává vált.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50