StreamServe a közműveknél

forrás Prim Online, 2003. június 5. 14:01
Májusban már az E.ON Hungária közműcsoport 2,5 millió ügyfele számára küldendő dokumentumok perszonalizálását, nyomtatását és menedzselését végzi a StreamServe kommunikációs platform.
Az aPLUS Consulting által forgalmazott StreamServe kommunikációs platform segíti a vállalati költségcsökkentést és hatékonyságnövelést, így többek között a nagy ügyfélszámmal dolgozó közműipari cégeknek is kedvelt alkalmazása. Az E.ON csoporthoz tartozó DÉDÁSZ, ÉDÁSZ, KÖGÁZ, TITÁSZ egyaránt az SAP rendszerhez kapcsolódó, azzal párhuzamosan bevezetett StreamServe kommunikációs platformon keresztül bonyolítja az ügyfeleknek küldendő levelek formázását, nyomtatását és borítékolását.

A rendszer feladata, hogy az SAP rendszerből származó információkat a céges arculatnak és törvényi előírásoknak megfelelő dokumentummá alakítsa, majd ezek nyomtatását és borítékolását menedzselje, valamint, hogy előkészítse a szükséges formátumra az elektronikus archiváló rendszer számára. A dokumentum-előállítási folyamat részeként az SAP-ból érkező különböző típusú és terjedelmű (oldalszámú), nagy volumenű postai csekkes, banki átutalásos, illetve bizonylat nélküli számlákat, kamatleveleket valamint a tértivevényes, könyvelt levélpostai küldeményes felszólítóleveleket a StreamServe szerver úgynevezett portfóliólevelekre gyűjti, megformázza és vezérli a nyomtatást és a borítékolást. Mindemellett a StreamServe a lokális, kis volumenű, egyedi, ügyfélszolgálati nyomtatásokat is menedzseli, valamint a dokumentumokat előkészíti az elektronikus képformátumú archiválásra.

Az E.ON cégcsoportnál a StreamServe beveztése az SAP bevezetésével egyszerre, lépésről lépésre történt meg. Májusban az utolsó modul is élesben elindult, így összesen 2,5 millió ügyfél kezelése válik egyszerűbbé, hatékonyabbá.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

K&H: négy lépésben a planetáris szuperintelligencia felé

Az emberi gondolkodáshoz hasonlóan működő gépi intelligencia megjelenését szakértők még igen távoli lehetőségként értékelik. Ugyanakkor az MI fejlődése gyorsuló ütemben zajlik. A valódi kérdés nem az, hogy mikorra válik valósággá ‒ hiszen itt van velünk, a mindennapok része. Sokkal inkább úgy kell feltenni a kérdést, hogy milyen fázisokon keresztül alakul ki, és a végén mit hozunk ki belőle mi, emberek – mondja Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.

2024. május 12. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36