A HP szolgáltatásmenedzselő szoftverét választotta a Centrica
A HP OpenView Service Desk biztosítja a Centricának az ésszerűbb, végponttól végpontig terjedő probléma- és változáskezeléshez szükséges funkcionalitást. Mivel képes rögzíteni, figyelni és eszkalálni a rendszerben jelentkező riasztásokat és eseményeket, kiválthatja a vállalat korábbi eseménykezelő alkalmazását, a Peregrine-t. A jelentős hozzáadott értéket képviselő Service Desk segítségével a vállalat azt is fel tudja mérni, miként befolyásolják az egyes problémák a vállalt szolgáltatási szintet, és egyszerűbb hozzáférést tud biztosítani a távoli és a párhuzamos felhasználók részére.
A szolgáltatásmenedzselő megoldással a Centrica jobban kézben tarthatja IT-hátterét: az informatikát is ugyanúgy kezelheti, mint azokat az üzleti funkciókat, ahol a beruházás megtérülése az elért üzleti eredmény alapján egyszerűen mérhető. A Centrica hosszabb távon a szolgáltatásnyújtási folyamatokat a felhasználókkal összekapcsoló interfészt is szeretné ésszerűsíteni. A HP OpenView Service Desk támogatja ezeket az üzleti prioritásokat, és az idő előrehaladtával a fenntartási összköltséget (TCO-t) is mérsékli.
- A harminc európai irodában több mint 1200 embert foglalkoztató, Londonból irányított Morse a bonyolult alkalmazások és rendszerek bevezetésével járó kockázatok mérséklésével segíti hozzá ügyfeleit üzleti célkitűzéseik megvalósításához. Az integrátorcég portfóliója üzleti alkalmazásokat, architektúrákat, valamint tervezési, bevezetési, menedzselési és projektirányítási szolgáltatásokat tartalmaz.
- A Centrica az alapvető ingatlanszolgáltatások és az energiaellátás piacának vezető vállalata. Múlt évi árbevétele elérte a 14,3 milliárd angol fontot. Az Egyesült Királyságban a Centrica British Gas márkanév alatt gáz- és áramszolgáltatási tevékenységet végez, és kapcsolódó termékeket értékesít. Közúti segélyszolgálata és pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkozó leányvállalata az AA nevet viseli. A Centrica távközlési termékeit és szolgáltatásait a One.Tel és a British Gas forgalmazza. A pénzügyi szolgáltatásokra szakosodott Goldfish szintén a Centrica érdekeltségi körébe tartozik. Globális növekedési stratégiájának részeként a csoport vállalatokat vásárolt fel Észak-Amerikában, ahol Energy Direct és Energy America márkanéven ismert. A cég akvizíciós tevékenysége az európai kontinenst is érintette. A Centrica 38 000 munkatársa közül mintegy 35 500-an az Egyesült Királyságban dolgoznak.
Kapcsolódó cikkek
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Több százezer diák, szülő és munkatárs biztonságos személyazonosság-kezelése egy Novell rendszerben
- Aktuális trendek a kockázatkezelési piacon
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- NEON: pénzügyi irányítási szoftvercsomag a CODA-tól
- HP Magyarország: megérkeztek az Edgeline technológiát alkalmazó többfunkciós eszközök
- LAN parti ProCurve infrastruktúrán
- Mégis kémkedett a Dell után a HP?
- HP HDTV-k közvetlen filmletöltéssel
- Az IBM és a HP uralja a szerverpiacot
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.