A Linux veszélyt jelent a Microsoftra a kisvállalkozások körében
Még baljósabb jel lehet a Microsoft számára, hogy a Jupiter Research piackutató cég álta megkérdezett vállalkozások 52 százaléka szerint a szoftveróriás elsősorban saját érdekeire koncentrál szoftverei kifejlesztése, illetve a licenszfeltételek kialakítása közben, és nem az ügyfelek elvárásaira. Alig 4,4 százalék véli úgy, hogy a Microsoft számára a felhasználók elégedettsége a fontosabb.
A Jupiter szerint a kis- és középvállalkozások ráadásul elsősorban az ár alapján választják ki a szoftvereket, és nem mutatnak számottevő márkahűséget. "Ez a szegmens rendkívül megosztott" - mondta Joe Wilcox, a Jupiter egyik elemzője hozzátéve hogy a piac ezen területén a Microsoft részesedésre viszonylag kicsi.
"A kis- és középvállalkozások piaca hasonló jellemzőket mutat, mint a fogyasztói szegmens. Egyre erősebben érezhető a tendencia, amely szerint a felhasználók váltani szeretnének" - mondta Wilcox.
A Microsoft szerint a Microsoft Office egyértelmű előnyökkel szolgál a kis- és középvállalkozások számára. A társaság egyébként a közelmúltban jelentette be, hogy az elkövetkező egy évben mintegy 2 milliárd dollárt szán a szegmens megnyerésére.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft mondja a Linux-tábornak, hogy nagyfejű...
- Csak a Linux-kernel 42 Microsoft-szabadalmat sért
- Saját Linux-alapú szoftvert fejleszt a Palm
- A HSBC bank is kihasználja a Novell-Microsoft megállapodás előnyeit
- Microsoft-Novell: újabb részletek a műszaki megállapodásról
- Ingyenesen letölthető a Virtual PC 2007
- Újabb három vállalat részesül a Microsoft és a Novell együttműködésének előnyeiből
- A Novell ismerteti a Microsofttal kötött megállapodás részleteit
- Újabb részletek: Szabadalmi megegyezést is bejelentett a Microsoft és a Novell
- Együttműködési megállapodásra készül a Microsoft és a Novell a Windows és a Linux összekapcsolásáról
Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
A SteelSeries egy új színárnyalattal bővíti a díjnyertes Nova Pro Wireless headsetet
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.