PeopleSoft - az Oracle meghosszabbította átvételi ajánlatának határidejét
Az Oracle részvényei 11,29 dolláron, 0,9 százalékos csökkenéssel zárták a múlt hetet. A PeopleSoft papírjai 16,54 dolláron, 0,7 százalékot erősödve fejezték be a múlt heti kereskedést.
Az üzleti programokat gyártó PeopleSoft Inc. június végén jelentette be, hogy igazgatótanácsa egyhangúlag elvetette az Oracle Corp. feljavított, 6,3 milliárd - egy részvényre 19,50 – dolláros felvásárlási ajánlatát, továbbra is azt hangoztatva, hogy az nem megfelelő, és az egyesülés egyébként is sértené a monopóliumellenes törvény előírásait.
Az Oracle korábban megemelte a versenytárs felvásárlására tett ellenséges vételi ajánlatát 5,1 milliárd - részvényeként 16 - dollárról 6,3 milliárdra. Az eredeti Oracle-ajánlat csak néhány nappal későbbi keltezésű, mint a PeopleSoft 1,75 milliárd dolláros átvételi ajánlata a J.D. Edwards and Co-ra, egy másik riválisra. Ezt az üzletet az Oracle ellenzi.
A J.D. Edwardsszal egyesülve a PeopleSoft megelőzné az Oracle-t a piaci részesedést tekintve. Az egyesüléssel évi 2,8 milliárd dolláros forgalmat bonyolító, 13 ezer alkalmazottal dolgozó és 11 ezer ügyféllel rendelkező programgyártó óriás jönne létre. A PeopleSoft versenyhelyzete jelentős mértékben javulna a vállalati alkalmazások piacán a SAP, az Oracle és a Siebel cégekkel szemben a felvásárlásnak köszönhetően. Az egyesülés még az illetékes hatóságok és a részvényesek jóváhagyása előtt áll. Engedély esetén a tranzakcióra a harmadik negyedév végén, illetve a negyedik negyedév elején kerülhetne sor.
Kapcsolódó cikkek
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Az Oracle félmilliárdért felvásárolja az Agile céget
- IDC: Az Oracle vezeti a relációs adatbázis-kezelők piacát
- Oracle: 36%-os eredménybővülés
- Oracle: vártnál kedvezőbb negyedéves eredmények
- Az Oracle 3,3 milliárd dollárért felvásárolta a Hyperiont
- Oracle TimesTen adatbázis-kezelő 7-es verzió
- Oracle negyedév: rekordbevételek és rekorderedmények
- Az Oracle felvásárolja a Demantrát
- Megveheti a Novell-t az Oracle
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Szegedi IT-startupból nemzetközi siker
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.