Memóriajavító szemüvegek
A Massachusetts Institute of Technology tudósai olyan szemüveget
jelentenek be, amely nagy mértékben javítja viselőjének emlékező
képességét, anélkül, hogy bármit is kellene csinálnia.
Minden amire emlékeznünk kell be van programozva egy kis méretű számítógépbe a szemüvegben. A számítógép fény formájában küldi az adatokat a szemüveg mini képernyőjére. Az üzenetek -mint például valakinek a neve, vagy jelszavak, vagy gyógyszerek nevei- másodpercenként 180-szor villannak fel az ember szeme előtt. Pentland szerint "A tesztjeink szerint a szemüveget viselők memóriája mintegy 50 %-kal javult, és ami a legfontosabb, hogy mindez anélkül, hogy bármit észrevettek volna a szemüveg tevékenységéből a tesztalanyok."
A kutatók olyan betegeken tesztelik jelenleg a szemüveget, akik különböző memóriazavarokban szenvednek. Stroke-os, vagy akár amnéziás embereken is segíthet a szemüveg.
A memória szemüveget a Bostoni MicroOptical gyártja, de még nem kaphatóak egyelőre. Egyes kutatók szerint még pár évbe is beletelhet, mire szabadon forgalmazható termék lesz belőle.
Kapcsolódó cikkek
- Vibrációval elem helyett - új megközelítés az áramellátásban
- Szupergyors lézeres merevlemezek
- ProCurve infrastruktúrán készül a jövő internetének koncepciója
- Kockacukor-méretű üzemanyagcella
- Innováció - És lőn világosság, vezeték nélkül
- Elektromos árammá alakítja a processzor-hőt egy új találmány
- Beszélő papírt fejlesztettek ki
- MTA és T-Mobile: újabb mobiltársadalom-kutatási kötet
- Xerox: Színmódosítás hangutasításra
- Múzeumban az ős-Dell
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.