NDS-összeköttetés az AIM-közösséggel
Mindemellett a Novell és az AOL együttműködve kifejleszt és forgalmaz egy közös márkanevű azonnali üzenettovábbítási klienst, amely az üzleti megoldások felhasználóit összeköti az AOL Instant Messaging közösségével.
Közös márkanevű üzleti portált is fejleszt a Novell a Netscape Custom Netcenter termékével. A közös márkanevű - a Netscape Custom Netcenter tartalmára, szolgáltatásaira és funkcionalitására épülő -, az üzleti közönséget megcélzó portált a Novell saját felhasználói bázisa számára is hirdetni fogja.
Eric Schmidt, a Novell elnök-vezérigazgatója az alábbiakat nyilatkozta: "Az AOL Instant Messenger és az NDS integrációja az üzleti felhasználók számára a szervezeten belüli azonnali üzenettovábbítás felügyeletének és alkalmazásának egy új szintjét hozza el. A Novell kiválóan méretezhető, teljes körű szolgáltatást nyújtó címtárával több mint egymilliárd objektum kezelhető, bőséges teret hagyva az AIM üzleti felhasználók növekvő táborának. Az olyan vezető alkalmazások integrációjával, mint az AIM és az NDS, valamint az olyan új szolgáltatásokkal, mint a Netscape Netcenterrel együtt készített, közös márkanevű üzleti portál, a cégek immár mindenütt készen állhatnak arra, hogy áthidalják a vállalati hálózatok és az internet közötti szakadékot, és simán kibővíthessék hálózataikat az új e-üzleti tevékenységekkel."
Kapcsolódó cikkek
- A Novell bejelentette a MonoDevelop fejlesztőkörnyezetet
- Az Axis elindította online házkonfigurátorát
- Közösségi portált vesz az AOL, 850 millió dollárért
- Hírportált indított az RTL Klub
- iWiW Klubrendszer üzleti felhasználóknak is
- A hitelkártya-információk biztonságát növeli a Novell PCI Solution
- Google: Kitiltva az amerikai katonai támaszpontokról
- A Novell felvásárolja a PlateSpint, az adatközpont-felügyelet vezető szállítóját
- Élő videók a YouTube-on
- Novell: az üzleti csoportmunka fejlesztés akvizícióval
Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt
A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban.
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Szegedi IT-startupból nemzetközi siker
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.