Egyre népszerűbb az e-mail, mint üzleti kommunikációs eszköz
A világhálón a keresőszolgáltatások új üzleti lehetőségeket teremtettek, így fontos lehet a felhasználók keresési szokásainak ismerete is. A magyar felhasználók legnagyobb része (47%) a Google keresőjét hívja segítségül, 25%-uk a Startlapot, a többiek pedig a Vizsla, Altavista, Yahoo!, Heuréka, Astalavista vagy a Góliát keresőt tölti be. Habár majdnem háromnegyedük azt állítja, hogy az első 10 találat közül nagy valószínűséggel megtalálja az oldalt, a speciálisabb keresési módszereket - szűkítéseket vagy relációs jeleket - egyelőre csak a felhasználók negyede használja fel.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Két gigabyte-nyi postafiók minden T-Online netelőfizetőnek
- A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre
- Kijött az új Windows Live Hotmail
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Amerikai befektető vásárolja meg a Webreklám.hu-t
- 68000 fős az NRC piackutatási panelje
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- Az e-mail-függőség veszélyesebb a marihuána-fogyasztásnál?
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...